Gå til innhold

Forsinkelse i MX Revolution ?


techs

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe MX revolution, men er redd for at den som nesten alle andre trådløse logitech muser har en liten forsinkelse fra man rører musa og til den reagerer? Noen som vet om de har fixet det?

 

-Den har 2000 Dpi noe som er ganske high end idag(eller ikke :hmm: ?)

-Har en gammel logitech mus, trådløs med 1600 dpi og den er like treig som pappa sin med 800..

 

??

Endret av techs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
techs: Det har ikke vært noe problem på en god stund nå, enten det er via RFID eller Blåtann. Min MX1000 som begynner å bli gammel og sliten har aldri vært slik. Jeg var forresten og henta meg en MX Revolution tidligere i dag, skal prøve den etter jobb.

 

PS! Endre på emnetittelen din

6908216[/snapback]

 

Det var rart, lånte et MX5000 med MX1000 mus, og den var like treig som gamle musa mi(Mulig jeg hadde installert gamle drivere)

Lenke til kommentar

Hm, vurderer å kansellere bestilling på MS IE 3.0 og heller bestille denne, den ser utrolig digg ut, men kanskje en aning stor? Virker litt som om man må sprike mye med fingrene for å komme rundt den?

 

Sist gang jeg prøvde trådløs folk påstod ikke hadde merkbar lag (4 år siden), synes jeg det var helt forferdelig, har plassering av sender og utforming av rom noe særlig å si på bølgelengdene disse enhetene bruker?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har tenkt å kjøpe MX revolution, men er redd for at den som nesten alle andre trådløse logitech muser har en liten forsinkelse fra man rører musa og til den reagerer? Noen som vet om de har fixet det?

 

-Den har 2000 Dpi noe som er ganske high end idag(eller ikke :hmm: ?)

-Har en gammel logitech mus, trådløs med 1600 dpi og den er like treig som pappa sin med 800..

 

??

6908156[/snapback]

 

Den har 800 dpi, ikke 2000 ;) Sitter med den nå, god og fin :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv kjøpt meg MX revolution... Merker ingen forsinkelser men har problemer med at den ikke reagerer på veldig små bevegelser. Beveger jeg den veldig sakte bortover så flytter ikke muspila på seg i det hele tatt. Bruker no acceleration og ganske høy sensitivitet, men har prøvd meg fram med andre innstillinger også. Min gamle MX510 er ikke sånn i det hele tatt.

 

Noen av dere som har mx revolution som kan sjekke om deres er sånn?

 

Veldig fin mus ellers men syns det blir håpløst å bruke den når den er sånn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...