AreMS Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hei Er det mulig å oppgradere noe på min bærbare pc Toshiba Sattelite Pro M70 512mb ram 1,73 Ghz Intergrert grafikk 60Gb Hdd Var litt interiser i å kansje oppgradere rammen til 1Gb. Er det mulig? Og kan man oppgradere andre ting også?
iChristian Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Harddisken er jo vanlgivis veldig lett å bytte ut, vanligvis holder det jo med å kjøpe en ny harddisk i rett størrelse, legge den inn og innstallere windows/linux på nytt Når det gjelder ram så ser det ei heller ut til å være et problem å oppgradere: Systemminne * standard : 512 MB * maksimum utvidelsesmulighet : 2,048 MB * teknologi : DDR2-RAM Du må vel bare passe på å få riktig type minne.
AreMS Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Harddisken er jo vanlgivis veldig lett å bytte ut, vanligvis holder det jo med å kjøpe en ny harddisk i rett størrelse, legge den inn og innstallere windows/linux på nytt Når det gjelder ram så ser det ei heller ut til å være et problem å oppgradere: Systemminne * standard : 512 MB * maksimum utvidelsesmulighet : 2,048 MB * teknologi : DDR2-RAM Du må vel bare passe på å få riktig type minne. 6907043[/snapback] Hvordan finner jeg ut hvilken ram som er i bærbaren? Klarer ikke å finne noen steder hvor det står. Det er vel ikke mulig å sette inn et grafikk kort i den? Har sett versjoner av bærbaren med god grafikk løsning....
AreMS Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Bedre skjermkort kan du glemme. 6908430[/snapback] Tenkte meg det ja.... Jaja, er ikke så farlig. Har jo en stasjoner pc til spillene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå