Snuggis Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Skal bygge ny Pc med Intel Core 2 Duo E6300 og har sett litt på dette hovedkortet: Abit AB9 PRO Er dette et godt kort til overklokking?
andrvas Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 I.o.m brikkesettet er P965 så skulle det absolutt være godt egnet til overklokking. Kjøling ser forsåvidt grei ut også, kan muligens trenge en ekstra vifte dersom du planlegger å klokke langt. Men er vel antakeligvis innstillingsmuligheter i BIOS som er mest interessant mtp alle disse P965 hovedkortene. Så da får du heller bare google litt rundt
Haunted Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg vil nå egentlig advare mot å kjøpe det kortet. Mange klager på problemer med minne, og du må knote rundt med raid-driverdisketter for å installere windows. Les på forumet til Abit før du kjøper det hvertfall. Og hvis du kjøper det husk for all del å ta med vanlig diskettstasjon. Du kommer mest sannsynlig til å trenge den.
Snuggis Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Jeg vil nå egentlig advare mot å kjøpe det kortet. Mange klager på problemer med minne, og du må knote rundt med raid-driverdisketter for å installere windows.Les på forumet til Abit før du kjøper det hvertfall. Og hvis du kjøper det husk for all del å ta med vanlig diskettstasjon. Du kommer mest sannsynlig til å trenge den. 6906084[/snapback] Det med disketstajon er jeg klar over. Har bygd og innstalert windows på flere PC`er med S-ATA disker, og når du bruker S-ATA disker, så må du innstalere S-ATA driverne for at windows instalasjons programmet skal finne harddisken(ene)...
John Deere Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Skal bygge ny Pc med Intel Core 2 Duo E6300 og har sett litt på dette hovedkortet: Abit AB9 PRO Er dette et godt kort til overklokking? 6903355[/snapback] Dette er ikke et bra kort til klokking. Noe av det værste som selges. Se heller på storebroren Aw9D -MAX som skal være noe av det bedre.
Snuggis Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Skal bygge ny Pc med Intel Core 2 Duo E6300 og har sett litt på dette hovedkortet: Abit AB9 PRO Er dette et godt kort til overklokking? 6903355[/snapback] Dette er ikke et bra kort til klokking. Noe av det værste som selges. Se heller på storebroren Aw9D -MAX som skal være noe av det bedre. 6906156[/snapback] Bare så det er klart: Jeg gidder ikke å betale 2000kr for et hovedkort. Maks pris er 1500...
The Ghost Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Bare så det er klart: Jeg gidder ikke å betale 2000kr for et hovedkort. Maks pris er 1500... 6908101[/snapback] Vel da for du ikke like bra kort som meg (AW9D-MAX) Hva med å legge til en hundrings eller to å gå for AW9D ??
Tor-K-El Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg vil nå egentlig advare mot å kjøpe det kortet. Mange klager på problemer med minne, og du må knote rundt med raid-driverdisketter for å installere windows.Les på forumet til Abit før du kjøper det hvertfall. Og hvis du kjøper det husk for all del å ta med vanlig diskettstasjon. Du kommer mest sannsynlig til å trenge den. 6906084[/snapback] Det med disketstajon er jeg klar over. Har bygd og innstalert windows på flere PC`er med S-ATA disker, og når du bruker S-ATA disker, så må du innstalere S-ATA driverne for at windows instalasjons programmet skal finne harddisken(ene)... 6906125[/snapback] Tror ikke det trengs noen advarsel mot dette kortet, da det er litt fuzz rundt alle nye hk. Minne kompabilliet kan bedres med BIOS oppdateringer, og grunnen til at du trenger diskett for å intallere Windows er nok bare på IDE disker, da p965 ikke støtter ide native lengre. Slik er det på alle hk med p965.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå