zIP Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hei Trenger hjelp til å sette opp Out of office assistant i Outlook 2003. Skal ha det sånn at når en person mottar en epost fra et bestemt domene så sendes det automatisk reply. Har prøvd en del under rules and alerts, satt opp med template for svar osv. men får det ikke til å fungere. Noen som har noe tips på hvordan jeg får den kun til å autosvare mail til folk som sender fra f.eks @microsoft.com ?
Pingla Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Fra hjelp-filen: Aktivere og deaktivere en regel for fraværsassistenten. Denne funksjonen krever at du bruker en e-postkonto i Microsoft Exchange Server. Har du dette? Hvis ikke så vil det ikke fraværsassistenten fungere. Det du kan gjøre er å lage en ny melding (epost) med den beskjeden du ønsker at folk skal få. Lagre denne som Office-mal og avslutt den nye meldingen uten å sende denne. Lag så en tom regel hvor du velger meldinger der navnet ditt er i til- eller kopi-boksen og svar så ved hjelp av en bestemt mal, den du nettopp lagret. Eneste problemet er at Pc'en må stå på og Outlook må være startet for at regelen skal virke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå