Straffa Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Lost Odyssey shaky-cam Endret 20. september 2006 av avanore
ShredLord Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Litt vanskeleg å tolke mykje av dei bileta der. Ser no ut til at 360-eigarar får sin porsjon av RPG med fine pre-rendered CG-filmer iallefall .
Straffa Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Litt vanskeleg å tolke mykje av dei bileta der.Ser no ut til at 360-eigarar får sin porsjon av RPG med fine pre-rendered CG-filmer iallefall . 6899223[/snapback] Første bildet kan være ingame. Siste bildet ser nesten for bra ut til å være ingame ja, men aldri si aldri
_norse_ Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Er det bare meg eller er de bildene der komprimert til døde. Ser ikke poenget med å degradere bildene så til de grader. Men ser jo lovende ut ellers da selv om jeg aldri i verden kommer til å røre et jRPG spill... Først og fremst misliker jeg bruken av prerendrede filmsekvenser i disse spillene, jeg ønsker heller en glatt overgang mellom spillsekvenser og cutscener ved at de heller bruker ingame grafikk hele veien. Grafikken er bra nok til det nå... Endret 20. september 2006 av espent
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Går ut ifra min vanlige tommelfingerregel: "hvor der ikke er HUD, finnes ei heller noen virkelig representasjon for hvordan spillet vil se ut".
nacho Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Nå har de som har sett demoen av spillet sagt at de hadde vanskeligheter med å se hvor CG sluttet og hvor gameplayet begynte. Dette inkluderer IGN.
Straffa Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Nå har de som har sett demoen av spillet sagt at de hadde vanskeligheter med å se hvor CG sluttet og hvor gameplayet begynte. Dette inkluderer IGN. 6899243[/snapback] IGN: The transistion from CG to real time is so seamless that it's nearly impossible to tell that anything has changed. In fact, had Sakaguchi not announced that the game was switching to playable form, I'm sure many might have thought that it was still CG, or that the first part had actually be real time. IGN: DOAX2: Shows trailer. The first one was previously shown (no complaints, though). Following this, the footage cut into the best trailer in the history of mankind. As Sensui said following the presentation, "There's nothing else to say." Check Xbox Marketplace for a downloadable version!
nacho Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Nå har de som har sett demoen av spillet sagt at de hadde vanskeligheter med å se hvor CG sluttet og hvor gameplayet begynte. Dette inkluderer IGN. 6899243[/snapback] IGN: The transistion from CG to real time is so seamless that it's nearly impossible to tell that anything has changed. In fact, had Sakaguchi not announced that the game was switching to playable form, I'm sure many might have thought that it was still CG, or that the first part had actually be real time. IGN: DOAX2: Shows trailer. The first one was previously shown (no complaints, though). Following this, the footage cut into the best trailer in the history of mankind. As Sensui said following the presentation, "There's nothing else to say." Check Xbox Marketplace for a downloadable version! 6899267[/snapback] Er DOAX2 det puppespillet eller?
Straffa Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 (endret) Er DOAX2 det puppespillet eller? 6899276[/snapback] Jepp. Men gameplayet blir sikkert bra også Endret 20. september 2006 av avanore
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) duh... Det handler om volleyball da... Endret 20. september 2006 av qoutor
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Jepp, DOAX2 er puppespillet ja. Med ekte BoobPsysichs og TanLineTechnology! quotor: Nei, det handler ikke bare om Volleyball lengre. Skulle visst satse mer på masse småspill nå, og tone ned volleydelen mener jeg på å ha lest. Endret 20. september 2006 av Mr.FOXHOUND
Gorthaur Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Går ut ifra min vanlige tommelfingerregel: "hvor der ikke er HUD, finnes ei heller noen virkelig representasjon for hvordan spillet vil se ut". 6899242[/snapback] Fight Night Round 3 lurer på om det er heeeelt sikkert at du vil kalle det for en tommelfingerregel?
_norse_ Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Jepp, DOAX2 er puppespillet ja. Med ekte BoobPsysichs og TanLineTechnology! quotor: Nei, det handler ikke bare om Volleyball lengre. Skulle visst satse mer på masse småspill nå, og tone ned volleydelen mener jeg på å ha lest. 6899309[/snapback] Det er det jeg kaller next-gen teknologi Endret 20. september 2006 av espent
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Går ut ifra min vanlige tommelfingerregel: "hvor der ikke er HUD, finnes ei heller noen virkelig representasjon for hvordan spillet vil se ut". 6899242[/snapback] Fight Night Round 3 lurer på om det er heeeelt sikkert at du vil kalle det for en tommelfingerregel? 6899313[/snapback] Ingen regel uten unntak, gutten min Er jo ikke alle spill som benytter seg av en HUD heller, men jeg foretrekker å se den på et screenshot - hvis ikke sitter jeg alltid med en følelse av at spillet vil komme til å se dårligere ut.
ShredLord Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 "The demo begins with a massive CG battle scene showing a giant army in battle. It's man versus man at first, but then the armies start bringing out these giant machines to finish things off. The image fades to later in the battle. People are standing aboard machines, reviving the people who'd died in battle, who then go off and fight again." Det slår iallefall fast at det øvste biletet et CG. Det andre er det og. Menmen, det kjem nok screens frå verkeleg gameplay etterkvart
Straffa Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 "The demo begins with a massive CG battle scene showing a giant army in battle. It's man versus man at first, but then the armies start bringing out these giant machines to finish things off. The image fades to later in the battle. People are standing aboard machines, reviving the people who'd died in battle, who then go off and fight again."Det slår iallefall fast at det øvste biletet et CG. Det andre er det og. Menmen, det kjem nok screens frå verkeleg gameplay etterkvart 6899325[/snapback] Kanskje det. Men hvis du leser litt mere så står det at det ikke skal være mulig å se forskjell fra CG til ingame
Straffa Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Jepp, DOAX2 er puppespillet ja. Med ekte BoobPsysichs og TanLineTechnology! quotor: Nei, det handler ikke bare om Volleyball lengre. Skulle visst satse mer på masse småspill nå, og tone ned volleydelen mener jeg på å ha lest. 6899309[/snapback] Det er det jeg kaller next-gen teknologi 6899317[/snapback] Trailer her Link
ShredLord Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 "The demo begins with a massive CG battle scene showing a giant army in battle. It's man versus man at first, but then the armies start bringing out these giant machines to finish things off. The image fades to later in the battle. People are standing aboard machines, reviving the people who'd died in battle, who then go off and fight again."Det slår iallefall fast at det øvste biletet et CG. Det andre er det og. Menmen, det kjem nok screens frå verkeleg gameplay etterkvart 6899325[/snapback] Kanskje det. Men hvis du leser litt mere så står det at det ikke skal være mulig å se forskjell fra CG til ingame 6899336[/snapback] Han seier vel st det var "nesten umuleg" om ikkje Sakaguchi hadde sagt ifrå. Dessutan var det visst voldsomt knapt med verkeleg gameplay i demonstrasjonen. Den som venter får sjå.
Straffa Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 "The demo begins with a massive CG battle scene showing a giant army in battle. It's man versus man at first, but then the armies start bringing out these giant machines to finish things off. The image fades to later in the battle. People are standing aboard machines, reviving the people who'd died in battle, who then go off and fight again."Det slår iallefall fast at det øvste biletet et CG. Det andre er det og. Menmen, det kjem nok screens frå verkeleg gameplay etterkvart 6899325[/snapback] Kanskje det. Men hvis du leser litt mere så står det at det ikke skal være mulig å se forskjell fra CG til ingame 6899336[/snapback] Han seier vel st det var "nesten umuleg" om ikkje Sakaguchi hadde sagt ifrå. Dessutan var det visst voldsomt knapt med verkeleg gameplay i demonstrasjonen. Den som venter får sjå. 6899408[/snapback] Nå pirker du fælt. Nensten umulig er samme om omtrent umulig
ShredLord Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Samme som "ikke skal være mulig" og då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå