kimern9 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Lurte på om noen kan hjelpe meg å fikse dette problemet. PC-en min har tilfredstilt både minimum og recomended system requirements. Dette er erroen jeg får når jeg prøver å starte spillet etter jeg har lastet det ned på PC-n ASSERTION failed: "\Typhoon2\kernel\network\netdrv.cpp" condition on line 61 not satisfied. Call stack: (0) : pc_matador.exe at ?() Hvis jeg ikke greier å fikse dette her selv skal jeg bare fullstendig slutte å kjøpe spill. Har hatt problemer med 2 spill på rad nå og man har jo aldri problemer med pirat kopier. Så jævla irriterende assa....
Bertelsen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 (endret) Lurte på om noen kan hjelpe meg å fikse dette problemet. PC-en min har tilfredstilt både minimum og recomended system requirements. Dette er erroen jeg får når jeg prøver å starte spillet etter jeg har lastet det ned på PC-n ASSERTION failed: "\Typhoon2\kernel\network\netdrv.cpp" condition on line 61 not satisfied. Call stack: (0) : pc_matador.exe at ?() Hvis jeg ikke greier å fikse dette her selv skal jeg bare fullstendig slutte å kjøpe spill. Har hatt problemer med 2 spill på rad nå og man har jo aldri problemer med pirat kopier. Så jævla irriterende assa.... 6896477[/snapback] Så du har lastet ned spillet? Er det demo eller fullversjon? Endret 19. september 2006 av Bertelsen
kimern9 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Lurte på om noen kan hjelpe meg å fikse dette problemet. PC-en min har tilfredstilt både minimum og recomended system requirements. Dette er erroen jeg får når jeg prøver å starte spillet etter jeg har lastet det ned på PC-n ASSERTION failed: "\Typhoon2\kernel\network\netdrv.cpp" condition on line 61 not satisfied. Call stack: (0) : pc_matador.exe at ?() Hvis jeg ikke greier å fikse dette her selv skal jeg bare fullstendig slutte å kjøpe spill. Har hatt problemer med 2 spill på rad nå og man har jo aldri problemer med pirat kopier. Så jævla irriterende assa.... 6896477[/snapback] Så du har lastet ned spillet? Er det demo eller fullversjon? 6896501[/snapback] Fullversjon. Kjøpt på spaceworld idag.
Bertelsen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Men du skrev jo at det ikke funket etter du lastet det ned på pc'en din.
kimern9 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Men du skrev jo at det ikke funket etter du lastet det ned på pc'en din. 6897084[/snapback] ............? ja etter jeg lasta det ned FRA cd-n.
Bertelsen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Men du skrev jo at det ikke funket etter du lastet det ned på pc'en din. 6897084[/snapback] ............? ja etter jeg lasta det ned FRA cd-n. 6897121[/snapback] Du skrev det, det du mener er å installere, når du sier at du har lastet det ned så tror folk at du har lastet det ned.
kimern9 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 Men du skrev jo at det ikke funket etter du lastet det ned på pc'en din. 6897084[/snapback] ............? ja etter jeg lasta det ned FRA cd-n. 6897121[/snapback] Du skrev det, det du mener er å installere, når du sier at du har lastet det ned så tror folk at du har lastet det ned. 6897175[/snapback] ok, beklager. Installere da..
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Snodig feil, det der ja. Kanskje du bør vente på en patch, eller renske opp litt på PC'n. Det skader jo aldri.
Rookie_NO Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Har du sett på forumet for spillet på utviklernes hjemmeside? Sikkert noen som har hatt samme problemet. Ser at noen har problemer med bl.a. firewallen, uten at jeg kan si sikkert at det er problemet ditt.
kimern9 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Har du sett på forumet for spillet på utviklernes hjemmeside?Sikkert noen som har hatt samme problemet. Ser at noen har problemer med bl.a. firewallen, uten at jeg kan si sikkert at det er problemet ditt. 6900113[/snapback] eneste rare er at jeg ikke er på internet på pc-n jeg har det på. synes det er litt rart at de releaser et spill som ikke engang funker på en pc til 13000 og som overstrider max performance requirementsene. men får vel vente en måned eller 2 til de releaser en patch hvis ingen her kjønner hvordan man kan fikse det.
Laserlasse Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Som tidligere sagt, du vil antageligvis få betydelig bedre hjelp på eventuelle offisielle forum / brukerstøtte enn du vil få her på Gamer. At ingen her inne ikke kan hjelpe deg er ikke nødvendigvis det samme som at problemet ikke lar seg løse Har du sjekket hvilken kopibeskyttelse programmet bruker? Kan det tenkes at det er noen konflikter mellom kopbeskyttelsen og programvare du bruker til de piratkopierte spillene dine? (Daemon tools, anti-blaxx etc)?
dr münster Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Prøv å maile teknisk support hos dem: [email protected] Endret 21. september 2006 av dr münster
kimern9 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Fikset det nå etter at jeg re-installerte windows. Var noe galt med internet konfigurasjonen min, spillet er vel avhengig av at netdriveren er opperativ. sexy grafikk på det, men gameplayen er fattig, trist siden det sto at den skulle være mye som Far Cry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå