aurong Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 (endret) hører rykter om Diablo 3, er det sant? står ingenting på blizzard sine sider,ska prøve og sende mail til de for og høre. er iallefall førstemann i køen visst det kommer ut i butikk. e litt giret etter eg fikk høre det,men er vel sikkert ikke sant:( mvh Endret 20. september 2006 av aurong
XDamage Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Her er de ferskeste Diablo III ryktene, fra Februar i år. Men ingenting er offisiellt, bortsett fra at Blizzard holder på med noen unavngitte prosjekter for tiden.
aurong Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 (endret) ok,er skikkelig giret på noe sånt altså... har ikke spilt noe særlig pc spill men det eneste er diablo som jeg er helt frelst over, er helt sinnsykt hvor geniale de spillene er,har runnet de alle 3 men skal begynne på nytt, kan sitte i flere timer og spille i strekk. sorry for at det ble litt off topic men blir litt opprømt mvh btw: er det noen som vet om noen norske diablo forum eller tråder som omhandler kun diablo? enten her eller på gamer.no, evt lenke? Endret 18. september 2006 av aurong
Mit Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Jeg kan ikke gjøre annet enn å håpe at det kommer, synes egentlig fansen fortjener det nå. Hvis det kommer skal jeg være raskere enn deg aurong
aurong Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 hehe(løpe og kjøpe telt til køen utenfor spaceworld) tenk så sinnsykt rått det hadde vært då. bare filmene til diablo er sinnsyke,får gåsehud vær gang det kommer en film utrolig rått, var langt forut sin tid når det kom
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 (endret) Flagship Studios heter (deler av) det tidligere Blizzard North-teamet som stod bak Diablo 2. De jobber nå med Hellgade London. Naturligvis går det an å håpe at D3 blir en verdig oppfølger, men de "kloke hodene" har forlatt skuta Personlig er jeg en liten smule skeptisk! Endret 19. september 2006 av Slettet+214asdf125
Skurupu Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 (endret) (...)har runnet de alle 3(...) 6891582[/snapback] Alle tre? Det er bare to DIablo-spill. Hver av dem har en ekspansjonspakke. Endret 19. september 2006 av Skurupu
aurong Skrevet 19. september 2006 Forfatter Skrevet 19. september 2006 beklager,tenkte på diablo 1 og 2 +expansion, siden expansion til enern bare ble gitt ut i usa mener jeg,noe som ble en flopp
Fjernkontroll1 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 antagelig det nermeste vi kommer diablo 3 nå må nok vere hellgate london, men jeg håper på en diablo 3 alikevell. blizzard driv med 2 spill forøyeblikket, det ene er et stategi spill, antagelig starcraft 2 eller wc 4 eller noe sånt, og et annet spill som jeg ikke veit ossen sjanger er i, men vi kan jo håpe at det er diablo 3 og kansje det er starcraft ghost. vi må nok bare smøre oss med tolmodighet, og vente og se
Are.......... Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Realease 1Q 2008 World of Diablo 6903669[/snapback] Hvor du fant det? Håper virkelig det blir noe av!
Landeplagen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Realease 1Q 2008 World of Diablo 6903669[/snapback] Juks og fanteri, are....
Yahh Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Har jo en side som heter www.diablo3.com, hvor de fleste rykter og nyheter blir diskutert. Håper også dette blir noe av, selvom jeg er usikker på hvordan historien skulle fortsatt. Nå har jo tross alt Diablo blitt drept to ganger allerede. Men man vet jo aldri World of Diablo høres jo mere ut som en MMORPG....Noen bevis på den utgivelsesdatoen kunne jo vært kjekt Endret 20. september 2006 av Yahh
Lolliken Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det nærmeste jeg vil kalle D2 nå er Titan Quest, ikke 3'ern, ligner veldig på diablo. Men jeg håper de ekte guttene kommer ut med en verdig Diablo 3. *gåsehud bare på tanken*
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det nærmeste jeg vil kalle D2 nå er Titan Quest, ikke 3'ern, ligner veldig på diablo. Men jeg håper de ekte guttene kommer ut med en verdig Diablo 3. *gåsehud bare på tanken* 6904434[/snapback] Skal godt gjøres når de ekte gutta ikke jobber i blizzard lenger >_> Er vel lov å håpe på at noen nye klarer å lage en verdig oppfølger
aurong Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 blir jo bare værre med alle disse kanskje svarene
Mit Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Det nærmeste jeg vil kalle D2 nå er Titan Quest, ikke 3'ern, ligner veldig på diablo. Men jeg håper de ekte guttene kommer ut med en verdig Diablo 3. *gåsehud bare på tanken* 6904434[/snapback] Ja jeg ser nesten på Titan Quest som en verdig oppfølger til D2, det spillet ble kjempe bra (lurer litt på hvor de fikk noen av ideene ) Men siden Iron Lore klarte og komme med noe så bra bør noen Blizzard-innsidere klare og komme med noe bedre, regner med de har noen ansatte med skils innenfor sjangeren
aurong Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 har ikke hørt om noen av disse spillene,noen som har lyst til og legge ut noen screenshots av de for og sammenligne grafikk ol? mvh patrick
Mit Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 har ikke hørt om noen av disse spillene,noen som har lyst til og legge ut noen screenshots av de for og sammenligne grafikk ol? mvh patrick 6905729[/snapback] Titan Quest du tenkt på? http://www.gamespot.com/pc/rpg/titanquest/screenindex.html et spill som bør prøves for alle Diablo-fans
aurong Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 er det noen bak diablo som har laget titan quest? ser at det lignet litt ja, men manglet det lille ekstra utifra bildene,men det ser ut som at det bør prøvest tusen takk for hjelpen mitjmannen, tror jeg skal endre overskriften til generell diablo snakk og mvh patrick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå