iknowlittle Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hei folkens ! Jeg har lastet ned et program som istedenfor å komme som en ISO fil har kommet som en hel haug med winrar filer . Jeg tenkte jaja da drar vi frem zipgenius men når jeg velger ekstrakt så kommer den med "header broken" zipgenius gir meg muligheten til å se hva som er i pakkene og jeg ser da at det ligger isofiler inni , men jeg får ikke tak i dem programmet er lastet ned via en torrent side hvis det er relevant informasjon . er det noen som vet ?
-Alex- Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Slett programmet du har fra før, og instaler WinRar. Så kan du prøve på nytt.
iknowlittle Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 (endret) zipgenius har alltid fikset rarfiler før ... syntes du bare at winrar er bedre eller er det mer dyptliggende grunner til forslaget ? (liker zipgenius godt ser du ) fant og prøvde winrar , men får samme feilen . Endret 18. september 2006 av iknowlittle
learntofly Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Aldri sett den feilmeldinga. Men hvis jeg skal tippe, vil jeg tro at det er fila/ene det er noe galt med og ikke zipgenius.
PerB Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Mangler du noen av filene (sed på filnummeret), evt mangler du siste, evt er noen av filene skadet eller ikke komplette, evt. tilhører et annet filsett. Det kan også være at rettighetshaver til programmet har lagt ut et dummysett med feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå