Gå til innhold

hjelp med americas army login!


Anbefalte innlegg

hei

 

Jeg har lastet ned americas army 2.70 men det funker ikke å logge seg inn med accounten. Å da er det jo ikke så gøy å spille... Så lurte på om noen kunne hjelpe meg med dette. Kan ikke så mye om data :thumbdown: så vis en av dere kunne forklare litt nøye hvor jeg skal gå og hva jeg skal trykke på og sånn hadde det hvert fint :D Har norton antivirus 2003 vis det hjelper noe. Har hørt at man må la virus program gi programmet/spillet lov til å gå på internett, og slå av brannmur også vidre....Her fant jeg en hjelpe tråd på AA forumet. http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=229984

 

Skjønte ikke så mye av den, men vis jeg har rett skal jeg gå å legge inn de greiene på internett connectionen jeg bruker. Har prøvd så godt jeg kan men det var jo så mange forskjellig server greier der: master server query , gamequery ,for the authorization server and MBS browser osv. osv. Er vell kanskje litt noob på sånn her :p

Hadde 2.60 før, da funket det heller ikke :no: Hadde hvert veldig fint om noen kunne hjelpe meg litt her! :D

 

mvh andy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt. Americas Army er gratis, så det er ikke noe poeng i å rapportere tråden som ulovlig nedlasting. Det er fullt lovlig å laste ned.

 

http://www.americasarmy.com/downloads/

 

Uansett, så er det neppe virusprogrammet som skal tillate AA å gå online. Det er vel heller brannmuren. Hvis den er slått av, så skulle det vel være greit. Forutsatt at du ikke sitter bak en router med innebygget brannmur. Da må du muligens åpne porter der.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

start>programmer>tilbehør>systemverktøy>sikkerhetssenter.

 

klikk på windpws-brannmur

raskeste, men minst sikre valget her er å krysse av for å slå av windows brasnnmuren.

 

eller du kan la den stå på, og gå inn på unntak. her trykker du på legg til program, og finer americas army på listen.

 

nå dukker americas army opp på listen over unntak for brannmuren. husk at det må være krysset av i ruten ved siden av programmet.

 

hvis noe er uklart send meg en PM, jeg er ikke så mye inne på spillseksjonen a forumet til vanlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...