morra Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Chkdsk har funnet et par feil på Windows-partisjonen, så jeg lurer på: Bør jeg la det få prøve å fikse det? Jeg tror nemlig jeg husker noe om at jeg måtte formatere pga. chkdsk på en annen pc... Kan noe gå galt slik at jeg mister det jeg har på PCen? Feilen er: CHKDSK oppdaget ledig plass merket som tildelt i MFT—punktgrafikken. CHKDSK oppdaget ledig plass merket som tildelt i volumpunktgrafikken. Jeg får også feilmelding i PartitionMagic og O&O Defrag...
ahoo Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Det er bare til å la den prøve å rette på feilen..
efikkan Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 CHKDSK kan absolutt ikke ødelegge pcen. Har du mulighet til å få tak i innholdet på partisjonen? Det vil nok gå helt bra, eller ivertfall ikke bli verre om du kjører chkdsk. Er du i tvil, så ta sikkerhetskopi av innholdet. Hilsen, efikkan.
morra Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Har du mulighet til å få tak i innholdet på partisjonen? 6890146[/snapback] Jada, alt virker helt fint, med unntak av PartitionMagic og O&O Defrag som begge finner feil på Windows-partisjonen, og dermed går det ikke an å bruke disse to programmene (hhv. partisjonering og defragmentering). Det eneste andre problemet med denne feilen er at CHKDSK ikke klarte å fikse det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå