Gå til innhold

noen bra strategi spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Company of Heroes. Ikke ut i Europa enda (29. september), men det er ute i USA

- LOTR: Battle for Middle-Earth 2

- Act of War

- Age of Mythology

Skrevet
Warcraft 3. det er veldig bra :)

6882687[/snapback]

Stiller meg bak den ja. Onlinecommunitiet bare veks og veks. Spillet er også uhyre balansert. :) Men bør kjøpes med tilleggspakken, The Frozen Throne

Skrevet (endret)

-The Settlers 2 - 10th Anniversary :D

EDIT:

-Glory of the Roman Empire

-CivCity: Rome

Endret av icc
Skrevet

Mange er nevnt, men jeg går god for Warcraft 3, Age of Mythology, Company of Heroes, Warhammer 40k: Dawn of war og Rome: Total War. :)

Snart kommer jo også Warhammer: Mark of Chaos, som ser stilig ut.

Skrevet
Red alert 2 og de fleste spillene i Command & Conquer serien.

6904474[/snapback]

Warcraft 3... Red alert og Generals, stronghold 2 er et noe av det beste jeg har spilt... Ikke like mye taktikk i Lord of the Rings battle for middle earth 2 men et greit spill (ganske kult på lan og sånn)... tilslutt så som tilleg spill er wow, guildwars, 1.6, source veldig bra spill (digger 1.6)

Skrevet (endret)

Starcraft :D

Fantastisk.. rett og slett fantastisk..

Ja, og WC3 med TFT er også intet mindre enn veldig, veldig bra.

Endret av Lord_Lars
Skrevet

For å si det slik: Strategispill er veldig ulike fra hverandre. Er du den typen som liker å spille strategispill der du kan slappe av litt, så er ra2 det du bør kjøpe. Liker du å spille på pure skills (micro, macro, apm), bør du nok kjøpe wc3 TFT

Skrevet

Som nevnt, Star Craft må spilles, med broodwars expansion. Dette spillet er legendarisk og spilles masse den dag i dag. Spesielt er det god historie i spillet som jeg anbefaler på det kraftigste å følge med på.

Rome: Total War er nevnt her også. Dette spillet har fasinert meg fra første gang jeg prøvde det. Spillserien er unik og ingen andre spill gir meg den skikkelige følelsen av kommandere tropper, enn Rome: TW.

Homeworld serien er også ganske spesielt, her er man i verdensrommet i fult 3D plan. Utfordrende og gode historier.

Alle spillene er hektiske, men Rome: TW gir deg litt av deg hektiske og det gode trygge turbaserte opplevelsen.

Andre gamle titler jeg anbefaler på det varmeste: Warcraft 1, Dune 2, Warzone 2100, Dungeon Keeper 1 og Total Anihalation.

Skrevet

liker litt der du kan bygge base/borg, og så til angrep,

red alert 2 syns jeg ikke er gøy, pga at etter 4 min så kommer 100 tanks og fly imot deg, er ikke noe taktikk, bare bygg masse mobs og send dem i krig,

likte bedre warcraft 2, ( det gamle) age of empire, ( det gamle)

der det tok litt tid og bygge seg opp, så taktikk for å ta en base/borg.

så noe i den stil

Skrevet

Age of Mythology + (The Titans expansion pack)!

Commander and Conquer: The first Decade (Samlepakke med alle C&C spillene)

Utrolig gode spill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...