Gå til innhold

Film: Et helt år komprimert til 3 minutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tankt på et mer spennende motiv, men det var flere problemer med det.

 

Skulle jeg være et sted ute, måtte jeg sørge for at stativet ble plassert nøyaktib likt hver gang, og da er det et problem med snø på vinteren. Det er utrolig lite som skal til før man merker at kameraet ikke står helt på samme plass.

 

Da måtte jeg altså ha stativet under tak, noe som begrenser motivet en del. Jeg oppdaget for da jeg tok noen tester, at det er fort gjort at kameraet blir stående litt skjevt (horisontalplanet).

 

Derfor fant jeg ut at det var best å stå på verandaen hjemme, i næheten av datamaskinen, sånn at jeg kunne gå raskt ut igjen og filme på nytt hvis det skulle vise seg at noe ble skeivt etc, noe jeg benyttet meg av en del ganger.

 

For øvrig var målet å vise endringene gjennom et helt år, noe jo filmen gjør, uavhengig av motiv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Satte det opp på nytt hver gang. Traff som regel ganske greit, men måtte ta opptaket om igjen noen ganger. Har og justert litt i redigeringen for å få alt helt på plass.

 

Har forøvrig blitt kontaktet av et reklamebyrå i usa, og de har kjøpt rettigheter til å bruke filmen i en reklame som skal gå i usa ganske snart. Ganske spennende! :)

 

Tommy

Lenke til kommentar
Satte det opp på nytt hver gang. Traff som regel ganske greit, men måtte ta opptaket om igjen noen ganger. Har og justert litt i redigeringen for å få alt helt på plass.

 

Har forøvrig blitt kontaktet av et reklamebyrå i usa, og de har kjøpt rettigheter til å bruke filmen i en reklame som skal gå i usa ganske snart. Ganske spennende! :)

 

Tommy

7587412[/snapback]

 

Dæven, så tøft! :D Hvilket firma, og hvor mye får du betalt? ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...