jojoen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg må ha meg en ny telefon, siden min gamle t630 begynner å si takk fo seg. Har ikke så mange kriterier, men vil at den skal ta greie bilder. Vil ha en telefon som varer. Har foresten ikke så veldig lyst på sånn joystic på telefonen. Har lurt litt på Nokia 6131 Nokia 6125 Nokia 6111 Nokia 6280 Håper noen kan hjelpe meg
Tunky Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Jeg har selv en Nokia 6131, og er strålende fornøyd. Den er rask i menyer og SMS. Den har gode og store taster. Skjermen er stor og god. De minusene jeg har funnet foreløpig er: - Blir fort ripete i den blanke rammen rundt tastene - Slark i leddet - Umulig å åpne gummidingsen som beskytter åpningen til handsfree når telefonen er åpen. - Ikke alt for bra kamera, men det funker - Lite minne, kjøp minnekort! - Ingen 3G (men hyva kan man forvente av en telefon til denne prisen) Noen pluss: + Rask i menyer og SMS + MP3-spiller og radio funker bra + Kjører de fleste spill jeg har testet uten problemer + Gode skjermer + EDGE + Minnekort EDIT: Les min fulle test Her Endret 16. september 2006 av MobilKnut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå