Gå til innhold

Hvordan er leveringstiden hos Mamoz?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte på tirsdag en PC i deler fra hhv Mamoz og Pcutstyr. Sistnevnte sendte delene dagen etter, mens hos Mamoz har det ikke skjedd noe. Status er "transport til pakkelager", og det har det vært i 5 dager nå. Er det vanlig at Mamoz er så treige, eller er det noe spesielt som skjer nå? Jeg kommer ikke gjennom på telefon og får ikke svar på mail. Har aldri handlet hos Mamoz før, og lurer på om dette er vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg anbefaler deg å avbestille alt du har bestillt hos mamoz da det er en webshop som ikke er bra eller seriøs. Jeg kan ikke si noe positivt om dem i det heletatt....

 

Jeg har hatt 2 episoder med dem og jeg kommer aldrig å handle mer der.

 

Det nyeste er at når jeg bruket angrefrist på noe komponenter (som jeg hade kompaktibilitetsproblemer med) så hentet de ikke pakken på posten uten jeg fikk den tilbake som retur. Har prøvet å ringe, "liveperson" og mail men inget svar.

 

Er det så de sniker seg unna angrefrist (-> de kommer vel å si at posten ikke har sendt hentelapp.....).

 

Styr unna og avbestill alt du ska ha fra dem er min anbefaling!

Betal noen krone mer og kjøp delene fra en seriøs webshop.

 

Mvh

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ja jeg har kommet til det samme selv. En ting er at de er forsinket, men når jeg i løpet av 4 dager på rad ikke har klart å komme i kontakt med, så blir det avbestilling.

6880818[/snapback]

 

Må bare få ut litt frustrasjon: Avbestilte selvfølgelig samme dag som jeg skrev det siterte innlegget. For sikkerhets skyld gjorde jeg det 2 ganger. Litt over en uke senere sendte de likevel varene og trakk salgssummen fra visakortet mitt. Dette var rimelig irriterende siden jeg da hadde bestilt og mottatt de samme varene fra en annen webshop. Dessuten fikk jeg dårlig råd når kr 7500 betales to ganger samme måned. Jeg protesterte via deres kontaktskjema og krevde umiddelbar refusjon.

 

Noe over en uke senere finner Mamoz det for godt å lese min protest. Får da til svar at det bare var å la varene gå i retur så skulle beløpet refunderes. Jeg må altså vente i 14 dager + postgang før de betaler det beløpet de urettmessig har trukket fra min konto.

 

Nå er det ca 3-4 uker siden varene gikk i retur (og 2 måneder siden jeg avbestilte), men jeg har selvfølgeliig ikke mottatt noen tilbakebetaling fra Mamoz.

 

Mamoz må være den mest useriøse butikken jeg noen gang har opplevd: 1) de brukte nesten 14 dager på å sende ut varer som var på lager, 2) jeg greide ikke å komme i kontakt med dem, verken pr telefon eller via kontaktskjemaet, 3) de ignorerte at bestillingen var avbestilt selv om dette skjedde på den måten som foreskrevet på deres sider, 4) de trakk kjøpesummen urettmessig fra kontoen min, og 5) de betaler den selvfølgelig heller ikke tilbake.

 

Jeg er fristet til å skifte gear og kjøre ganske hardt mot dem nå....

Lenke til kommentar

Får henge meg på klagekoret her:

 

Mamoz har vært avsindig trege med å behandle ordrer og å svare på henvendelser i det siste. Hadde en bestilling (betalt med kredittkort - aldri bruk debetkort på sånt!) liggende i 2 uker uten at noe skjedde. Ingen tilbakemeldinger på purringer og derfor avbestilt etter de 2 ukene.

 

1 uke etter avbestilling hadde endelig noen klart å lese mail. Klager på underbemanning ifb med åpning av ny butikk. Mulig det, men holder de på sånn blir mer behov for å stenge butikker enn å åpne dem i fremtiden...

Lenke til kommentar

Argh, bestilte hk og cpu fra mamoz i sist uke, sparte et par hundre på det, men angrer veldig etter å ha lest alt dette. Bestilte fra to andre webshopper også, deres pakker kom på lørdag, mens pakken fra Mamoz ventes i morgen(tirsdag)

 

Nå ber jeg til høyere makter om at det ikke er noe trøbbel med varene fra mamoz, for har virkelig ikke lyst på et retur\defektvare helvete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...