danand13 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Hei..! har en gamel pc som jeg skal instalere win 2000 på men jeg har mista keyen:S går det ann og finne en key på en cd rom?? ps. Jeg har lett over helle cdromen. Endret 16. september 2006 av danand13
Moltrez Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det ligger ikke produktnøkkel på cd'en, hvis du har orginal Windows. Er det en annen maskin som du har brukt denne nøkkelen på før, som er operativ? Hvis det er det, så kan du hente ut produktnøkkelen med EVEREST Home Edition. Hvis ikke, så er det igrunn ikke så mye du kan gjøre med saken. Kunne ha prøvd Microsoft kundeservice da evt.
p@ge Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 du kan også prøve og få ut nøkkelen med Belarc Advisor ( er ikke helt sikkert om den virker med win2000): http://www.belarc.com/free_download.html lykke til
Mythos Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 du kan også prøve og få ut nøkkelen med Belarc Advisor ( er ikke helt sikkert om den virker med win2000): http://www.belarc.com/free_download.html lykke til 6876515[/snapback] Som Moltrez skrev er det ikke mulig å hente ut nøkkelen fra en CD. Den står printet på omslaget til CD'en og om en ikke har stickeren eller har det installert på en PC er det ingen mulighet til å finne nøkkelen selv. En kan selvfølgelig spørre pent hos Microsoft. Mulig det finnes nøkler på suspekte nettsider, men slikt vet jeg ikke noe om
danand13 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 jeg fant noe serialer på noe sider Men tussen takk for hjelpen..
Mythos Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Alle kan jo finne noen warez nøkler på "noen sider", men det var vel ikke det du spurte om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå