Matsini Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Noen som har link til en gba emulator som FUNKER til psp? den hos pspavisen.com mangler gba bios image file, noe som betyr at den ikke funker...
DjShugaA Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 bios fil er ulovlig å si hvor du kan laste ned. du må finne den selv.
mESA Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Jeg er ikke helt sikker på dette emnet, men trur ikke det er lov å diskutere slikt på dette forumet. Kan heller ikke hjelpe deg da, siden jeg ikke vet svar på spørsmålet. Endret 16. september 2006 av MeSa
Matsini Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Er ikke ute etter bios, bare en emulator som funker... SNES emulatoren f.eks funker uten bios
EssspeN Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg er ikke helt sikker på dette emnet, men trur ikke det er lov å diskutere slikt på dette forumet. Kan heller ikke hjelpe deg da, siden jeg ikke vet svar på spørsmålet. 6873250[/snapback] Hva er vitsen med å svare , for å fortelle at du ikke vet svaret på spørsmålet?
Bromlexl Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 For lenge lenge siden i en galakse ganske nærme denne så hadde jeg en emulator kjørende på PSP. spilte Pokemon på den. Gode gamle gameboy sorten. Så ja, det finnes. Nei jeg vet ikke hvor det er. men google er nok en rakker på slike ting
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 GBA pokemon? Eller GB pokemon? Om GBA pokemon er mulig å spille så slenger jeg meg på requesten om en stabil GBA emu.
dorR Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Vet ikke om dette er lov, men poster allikevel. www.psp-hacks.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå