Gå til innhold

lcd display


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Du kan vel alltids tipse oss om LCD webshop sider.

 

At folk klager er det ingen vei utenom annet enn å pælme datan ut av vinduet, kutte internett kabelen,knuse telefonen og gå i hi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte min 320x200 lcd i går, orker ikke å si fra hvor, for da blir det bare masing og whining om hvordan det skal kobles opp osv

 

Må bare få si at jeg syns det er en flott holdning :o

 

Ok, kanskje litt arrogant, men sitter med pm allerede...

Sjekk på bit-tech.net forum når de la ut vfd artikkelen sin, moderator måtte stenge deler av forum og true brukere med å bli kastet ut osv. fordi det var så mye mas.

Hvis man virkelig er intr. i å gjøre dette selv, er det jo ikke så vanskelig å søke litt på nettet for egenhånd.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på en elektronikk stuff butikk jeg fant på nettet for en stund siden, husket ikke navnet med en gang men fant den ved å søke litt.

 

EIO selger mange typer lcd display, i alle former, ikke er de noe spesielt dyr heller... de sender utenlands men da må du betale med paypal.

Sjekk ut alle Lcd produktene her. :woot:

 

De selger mye annet også men har litt rotete side...

Lenke til kommentar

Jeg fikk et lcd-display av onkelen min i sommer. Et Hitachi-display.

Litt senere, dro jeg på ELFA og kjøpte det jeg trengte av andre deler.

Han som jobba der hjalp meg mye, og skaffa meg tegninger osv.

...så la jeg alt i hylla.

 

Igår begynnte jeg å se på det igjen. Det hadde vært utrolig tøft å ordne displayet, men jeg har ikke så veldig peil med loddebolten.

Nå har jeg iallefall bestemt meg for å lage det ferdig.

Får se etter vinterferien, om jeg får gjort det. Kan ta bilder. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg fikk et lcd-display av onkelen min i sommer. Et Hitachi-display.

Litt senere, dro jeg på ELFA og kjøpte det jeg trengte av andre deler.

Han som jobba der hjalp meg mye, og skaffa meg tegninger osv.

...så la jeg alt i hylla.

 

Igår begynnte jeg å se på det igjen. Det hadde vært utrolig tøft å ordne displayet, men jeg har ikke så veldig peil med loddebolten.

Nå har jeg iallefall bestemt meg for å lage det ferdig.

Får se etter vinterferien, om jeg får gjort det. Kan ta bilder. ;)

 

Det er vel heller drivere enn oppkobling som er den største biten, men hvis det sitter en H6963C kontroller på det burde det støttes av de fleste programmer.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en elektronikk stuff butikk jeg fant på nettet for en stund siden, husket ikke navnet med en gang men fant den ved å søke litt.

 

EIO selger mange typer lcd display, i alle former, ikke er de noe spesielt dyr heller... de sender utenlands men da må du betale med paypal.

Sjekk ut alle Lcd produktene her. :woot:

 

De selger mye annet også men har litt rotete side...

 

EIO er en bruktbutikk :wink:

 

derfor de gunstige prisene

Lenke til kommentar

 

EIO er en bruktbutikk :wink:

 

derfor de gunstige prisene

 

Nei, ikke bruktbutikk, de kjøper opp overskuddlagre, konkursbo, varer som har gått ut av produksjon, osv. De har mao. ingen faste leverandører, men kjøper litt hist og pist. Derfor har de heller ikke noen særlig support/peil på varene de selger, men det er jo litt av spenningen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Nei, ikke bruktbutikk, de kjøper opp overskuddlagre, konkursbo, varer som har gått ut av produksjon, osv. De har mao. ingen faste leverandører, men kjøper litt hist og pist. Derfor har de heller ikke noen særlig support/peil på varene de selger, men det er jo litt av spenningen ;)

 

Høres flott ut. Moro hvis du får defekte varer eller de blir ødelagte under garanti tiden. Da er det bare å tygge hodepine tabletter som om det var goddis

Lenke til kommentar

Nei, ikke bruktbutikk, de kjøper opp overskuddlagre, konkursbo, varer som har gått ut av produksjon, osv. De har mao. ingen faste leverandører, men kjøper litt hist og pist. Derfor har de heller ikke noen særlig support/peil på varene de selger, men det er jo litt av spenningen ;)

 

Høres flott ut. Moro hvis du får defekte varer eller de blir ødelagte under garanti tiden. Da er det bare å tygge hodepine tabletter som om det var goddis

 

Er ingen ting som indikérer at eio.com ikke skal erstatte defekte varer, det er bare at de forståelig nok ikke har all info om tinga de selger.

Så hvis du f.eks. trenger et datablad på en lcdskjerm, må du kanskje finne det/måle det selv i stedet for å mase på eio.

 

Men, hei, det er jo ingen som tvinger deg til å handle derfra :shrug: ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Nei du misforstå meg litt der. De kjøper restvarer,konkursbo etc. mao. varene vil være vanskelig å skaffe i ettertid hvis du evt. ville trenge det.

 

Jeg vet det er opptil meg å bestemme om hvor jeg handler men ville gi deg litt informasjon. Om den er nyttig eller ei, er opptil hver enkelt å avgjøre

Lenke til kommentar
Nei du misforstå meg litt der. De kjøper restvarer,konkursbo etc. mao. varene vil være vanskelig å skaffe i ettertid hvis du evt. ville trenge det.

 

Jeg vet det er opptil meg å bestemme om hvor jeg handler men ville gi deg litt informasjon. Om den er nyttig eller ei, er opptil hver enkelt å avgjøre

 

Sånn sett ja, det er jo alltid en risk å ta, men jeg antar at de gir deg refundering hvis de ikke kan erstatte det defekte produktet..

 

Forøvrig behøver du ikke "gi meg informasjon" om eio, har handlet der flere ganger, og er fornøyd kunde (det er forresten utrolig hvordan de klarer å holde oversikt over de rotete sidene sine :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...