Gå til innhold

Utstyr for overvåking av uteareal?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann

Planen er og sette opp video overvåking av parkeringsplassene å inganspartiet i blokka her jeg bor.

Vi er fire stykker som deler utgang, og vi alle eier denne blokka i lag, så den lovlige delen er grei, men jeg er usikker på utstyret...

Vi har ikke store planer om og bruke så mye penger på dette, og jeg har faktisk funnet kamra som kan filme 15meter i mørket til ca 400kr.

Så jeg lurer litt på og kjøpe dette, for jeg er jo mest ute etter skremme effekten så, og skulle det ikke være så bra så er det jo ingen krise.

Men har noen vært borti dette kamraet? LINK

Og da dette + et tvkort i en pc jeg har stående som er på 24/7 så kan jeg jo lagre videoen der for 7dager, så om noe skulle skjedd så kan jeg gå tilbake og sjekke :)

Men hva tror dere om dette oppsette?

Klart det er billig, og en enkel løsning, men kan det funke...

Noen som har noen kamraer og anbefale som jeg kunne brukt til dette formålet som ikke koster skjorta?

Dette er jo også en mulighet, som virkelig tåler og være ute: LINK

Okei blir bare flere og flere forslag fra meg selv, men dette var jo en pakke med alt :DLINK

Endret av Itw
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klar over at de må meldes i fra, men tok det som en selvfølge da, tenkte mere på at noen skulle komentere at alle må godta det osv, men du kom en annen vei... ja ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...