Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny CPU, ikke noe bilde på skjerm


Anbefalte innlegg

Har endelig fått innstalert den nye cpuen min men når jeg starter den opp så kommer det ingen ting på skjermen :cry:

Har ikke noe "direkte strøm" til skjermkortet. Har skjermkortet tatt kvelden?

 

Typisk at dette skal skje når jeg oppdater :cry:

Da jeg oppdaterte hk forige gang måtte jeg ut med 1200 ekstra for ny XP :cry:

Må jeg nå ut med penger for et nytt skjermkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke byttet noe annet en cpu nei, hk er en stund siden jeg byttet (juni) måtte løfte litt på hoved kortet for å få vekk den gamle "feste plata" til cpu ;) alt høres helt perfekt ut når jeg starter opp, bare ikke noe bilde.... :cry:

 

Er ganske sikker på at det ikke er noen kontakter som er løse, hvorfor skulle pcen startet hvis det ikke var ok? har ikke koblet til høytalern på pcen så kan ikke få sjekket om det er noen av de feil lydene :cry:

Lenke til kommentar

Nå har jeg sjekket alt... fikk låne et skjermkort for å teste, men til ingen nytte.... har prøvd med den gamle cpu, men ikke noe nytte her heller :cry: har også prøvd å starte med bare minimum.... 1hd, 1ram brikke, gpu og cpu... heller ikke noe hell :cry:

Nå er det like før jeg sender den til InfoCare :cry: noen som har noen siste tips til meg?

Har en mikroskopisk anelse av at det kan være skjermen også :hmm: alt virker greit på den, men siden absolutt alt av hardware starter så perfekt så kan det vell ikke være det som er problemet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...