Gå til innhold

Mulig med Exalted før lvl 40?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det praktisk mulig å bli Exalted med annen faction, f.eks en human som blir Exalted med night elf før eller på lvl 40? eller "må" man bruke cloth eller f.eks. morrowgain questene på 50+?

Endret av MrLee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mener å huske en guide ett sted som refererte til en quest i swamp of sorrows som skulle leveres i blasted lands.

Denne kunne visst teoretisk få deg opp til exhalted med sw rundt lvl 40.

Men, vi snakker timevis med ensformig questing her. :ermm:

Edit: Skriveleif

Endret av Mosess
Skrevet

For Darnassus er svaret hvertfall nei. Jeg flyttet med min human mage rett etter creation til Teldrassil, og gjorde absolutt alle Darnassus faction questene som fantes så tidlig som mulig for max rep yield. Reputation spillover stopper på Revered et sted, slik at man ikke kan gjøre quester for andre factions for å få spillover points hos Darnassus. Med en gang Morrowgrainquesten (level 47?) er klar, så kan du bli exalted, men i og med at du ikke kan begynne å levere runecloth før lvl 50, så har de aller færreste tid/penger/tålmodighet til å bli exalted før det.

For the record, min mage ble exalted og fikk Sabre mount på lvl 50. :)

Skrevet (endret)
ok, så war effort kan...men da må jeg grinde WSG eller AB?

6870226[/snapback]

War Effort har ingenting med battlegrounds å gjøre.

Er War Effort som er en del av åpnings-eventen av AQ jeg mener. Hvis characteren er på en realm som allerede har åpnet AQ er dette ikke et alternativ, desverre.

EDIT: Er nå level 49 på magen min på Lightbringer, war effort starta når jeg var level 35, har nå brukt flere hundre gull og er nå nesten 1/3 gjennom revered til exalted. Så det er ikke noen enkel oppgave, mye bedre enn Runecloth-handins.

Endret av eMPea
Skrevet
åååh

tenkte på sånne honour marks greier

6870363[/snapback]

Honor marks gir deg bare rep med BG faction. F.eks. Marks du får for fra WSG gir deg rep med WSG osv.

• 2 uker senere...
Skrevet

hva med horde siden da? jeg vil helst ha raptor eller undead, men jeg finner ikke noen reapeatable quests fra de bortsett fra runecloth innlevering..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...