Gå til innhold

Netcom Connect 20


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å funderer på å ordne meg med Netcom Connect 20 som et supplement til ADSL. Jeg jobber på internett men med bare ADSL hjemme, så blir jeg jo litt bundet under vaktene mine. Derfor lurer jeg på om noen vet om det finnes noe måleverktøy for å måle hvor mye MB man bruker når man surfer/jobber. Synes vanlig connect er litt dyrt ennå, siden jeg har tenkt å fortsatt ha ADSL i tillegg. Går de 20 MB veldig fort unna?

Endret av siss28
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg holder på å funderer på å ordne meg med Netcom Connect 20 som et supplement til ADSL. Jeg jobber på internett men med bare ADSL hjemme, så blir jeg jo litt bundet under vaktene mine. Derfor lurer jeg på om noen vet om det finnes noe måleverktøy for å måle hvor mye MB man bruker når man surfer/jobber. Synes vanlig connect er litt dyrt ennå, siden jeg har tenkt å fortsatt ha  i tillegg. Går de 20 MB veldig fort unna?

6867270[/snapback]

Om du kobler mobil til pc så vil jo eks datamania ofte være bedre: 20,- i månedsavgift og maxgrense på 25,- samme hvor mye data du laster ned.

Lenke til kommentar
Om du kobler mobil til pc så vil jo eks datamania ofte være bedre: 20,- i månedsavgift og maxgrense på 25,- samme hvor mye data du laster ned.

6867380[/snapback]

 

Går dette med alle slags telefoner? Jeg har en Nokia 6101. Hvordan vil hastigheten bli på noe sånt da?

6867399[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke hastigheten på den da, men har den EDGE og/eller 3G så blir det jo ca det samme som et datakort. Det skal virke med alle telefoner som har mulighet for internett-oppsett :)

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hastigheten på den da, men har den EDGE og/eller 3G så blir det jo ca det samme som et datakort. Det skal virke med alle telefoner som har mulighet for internett-oppsett :)

6867419[/snapback]

 

http://www.nokia.no/phones/6101/features.php

 

Ser det står litt nederst på den siden? Forstår jeg det rett at den kan brukes? Hvordan gjør man det da? Må man ha en spesiell kabel? Er helt grønn på dette :blush:

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hastigheten på den da, men har den EDGE og/eller 3G så blir det jo ca det samme som et datakort. Det skal virke med alle telefoner som har mulighet for internett-oppsett :)

6867419[/snapback]

 

http://www.nokia.no/phones/6101/features.php

 

Ser det står litt nederst på den siden? Forstår jeg det rett at den kan brukes? Hvordan gjør man det da? Må man ha en spesiell kabel? Er helt grønn på dette :blush:

6867451[/snapback]

 

Du trenger infrarød/bluetooth eller kabel koblet mot pcen, bruk nokia pc-suite og følg veiledning derifra. Du har EDGE, noe som gir deg gode muligheter til å surfe på opptil 200 kbps i det emste av landet, blir vell ca 25 kb/s i nedlastining, ca 4 ganger raskere enn vanlig ISDN.

Lenke til kommentar
Du trenger infrarød/bluetooth eller kabel koblet mot pcen, bruk nokia pc-suite og følg veiledning derifra. Du har EDGE, noe som gir deg gode muligheter til å surfe på opptil 200 kbps i det emste av landet, blir vell ca 25 kb/s i nedlastining, ca 4 ganger raskere enn vanlig ISDN.

6867639[/snapback]

 

Hvis jeg skal bruke infrarød(den har ikke bluetoth), så må man vel ha en eller annen infrarød mottaker på pcen også? USB-portene mine fungerer ikke, så jeg får ikke brukt dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...