Gå til innhold

Anbefaling, 10.000 +/-, world of warcraft.

stray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en grei 17' laptop til rundt 10.000kr +\-. Skal brukes til følgende:

- Wow (Må kunne kjøres lagg fritt)

- Se film

- Høre på musikk

Trenger noen anbefalinger. Ps. Mine datakunskaper er meget lave :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva med HP dv9074ea!  Vurderer denne selv. Du får den hos Amentio for 10354 kr.

HP Pavilion dv9074ea/Turion 64 X2 TL-56 17WXGA/1GB/160GB/DVDRW/256MB/BT/WLAN/XPH

6865338[/snapback]

Det er et godt kjøp for prisen for de som ønsker 17"-skjerm. WoW vil kjøre på maks uten problem.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
Bestilt :) Takk for hjelpen

6870325[/snapback]

Ville tenkt engang til, du får en 17" WXGA skjerm, noe som i praksis betyr at du maksimalt kan kjøre 1440 x 900 oppløsning, WXGA er rimelig kjipt på en 15,4" skjerm og det blir ikke bedre med en enda større skjerm. Det høres ganske mye ut, men du skal huske på at du blir sittende noe nærmere enn laptopskjerm enn en vanlig PC skjerm. Dette er uansett ett typisk sted der produsentene sparer penger på laptopper, dessverre. Du kan nemlig ikke bytte skjerm på en bærbar PC eller dvs det er ikke enkelt eller billig.

Skrevet (endret)

1440 x 900 oppløsning er helt perfekt på en 17 tommer spør du meg, og vanlige eksterne 17 tommere kommer med 1280x1024 så jeg syntes argumentet ditt er tullete...

Endret av Jada-jada
Skrevet

Har en 19" lcd på min stasjonære der jeg har 1280*1024 eller hva det er, og det funker helt perfekt :) du sitter ikke så veldig mye nærmere skjermen med en bærbar enn hva du gjør med en stasjonær, så det tror jeg ikke skal by på problemer i det hele tatt. Du blir sikkert kjempefornøyd med kjøpet :D

Skrevet

Oppløsningen er nok ganske grei. Oppløsningen i forhold til størrelsen på skjermen er ikke så ulik fra skjermene store deler av brukerene bruker. Men det er nok litt smak og behag, og selvsagt behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...