^fmj Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 (endret) Merkelig problem som oppstod heromdagen. Når jeg avslutter et spill og maskinen hopper ut til skrivebordet blir skjermen svart og det eneste som vises er musepekeren. Dette skjer også om jeg f.eks bruker ALT+TAB mens jeg spiller. Dette skjer kun under kjøring av spill. Pcen låser seg ikke e.l, for hvis jeg ALT+TABer meg ut til skrivebordet funker det fint å ALT+TABbe meg inn igjen. Selv om skjermen som sagt er gått i svart. Endret 14. september 2006 av ^fmj
Vu-caN Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Merkelig problem som oppstod heromdagen. Når jeg avslutter et spill og maskinen hopper ut til skrivebordet blir skjermen svart og det eneste som vises er musepekeren. Dette skjer også om jeg f.eks bruker ALT+TAB, mens jeg spiller. Dette skjer kun under kjøring av spill. Pcen låser seg ikke e.l, for hvis jeg ALT+TABer meg ut til skrivebordet funker det fint å ALT+TABbe meg inn igjen. Selv om skjermen som sagt er gått i svart. 6865152[/snapback] Har du overclocka mye?
L O G I M A N Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Gjorde du noe før dette skjedde, eller bare oppstod det?
^fmj Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Det oppstod bare, har ikke gjort noe spesielt. Det eneste som er bittelitt overklokket er skjermkortet, men det har kjørt på hastigheten som er nå i minst et par år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå