Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sirups treig nettsurfing


Anbefalte innlegg

Begynner å få noia. Helt siden jeg byttet hovedkort og CPU, har surfing gått som sirup. Aner ikke hva det kan være. Ren nedlasting går som bare det, kan glatt holde 4-500kb/s uten problem. Problemet er hvor treig den er til å åpne og vise sider, innhold på sider og alt som har med surfing. Har 8Mbit's linje, og forventer at det ikke tar 10 sekunder å laste inn google, eller over et halvt minutt å laste inn www.ign.com.

 

Det gjorde ikke det før jeg byttet hovedkort, brukte det integrerte nettverkskortet da, og bruker det nå og. Jeg bruker Firefox for surfing, har en daglig oppdatert F-Secure brannvegg, ingen spyware eller unødvendige tjenster eller programmer. Likevel går surfing som sirup. Må innrømme at jeg er litt i beit på det, men skal kjøre igang en full reinstallasjon av maskina i kveld og se om det bedrer seg.

 

Funderer på om det kan være det innebygde nettverkskortet som er crappy, men synes det virker litt merkelig...den takler jo nedlasting uten problemer. Har ikke noe vanlig kort jeg kan teste for tilfelle så jeg er stuck med mitt innebygde.

 

Har et Abit KN8 hovedkort om det kan være av interesse, i tilfelle noen andre har hatt samme problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...