Gå til innhold

Programvare for skjermvisning (widescreen / 2)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vell, jeg har anskaffet meg en Dell Inspiron 9400.

Denne maskinen hadde en "gigantisk" skjerm, vell det var widescreen iallefall.

Da kommer det jeg lurer på, jeg kjører skjermen på max oppløysning, 1900*1200, er det noe program som gjør at jeg kan bruke skjermen som "to" skjermer, altså istede for å ha mye dauplass på skjermen (spessielt når jeg surfer) så kan jeg ha to sider atme hverandre.

Anyone?

Er ikke sikker på om det lar seg gjøre, men skader jo ikke å spørre, og evt prøve :)

La ved et bilde som viser "sløsingen"

post-49817-1158259767_thumb.jpg

Endret av kt600
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis du "drar" sidene (høyere og venstre) innover slik at du ikke får så mye "dauplass", også drar du hele vinduet til ene siden.

Da har du frigjort plass på f.eks Høyere siden, til noe annet f.eks word eller no anna.

Sempron :)

Skrevet
vis du "drar" sidene (høyere og venstre) innover slik at du ikke får så mye "dauplass", også drar du hele vinduet til ene siden.

Da har du frigjort plass på f.eks Høyere siden, til noe annet f.eks word eller no anna.

Sempron :)

6865019[/snapback]

hmm..kan man :p

Jeg tenkte mer at du hadde to aktive sider

Skrevet
Jeg tenkte mer at du hadde to aktive sider

6865721[/snapback]

To aktive sider går ikke uansett, da kun et vindu kan være aktivt om gangen.

Men eg skjønner veldig godt "problemstillinga" di. Eg kjenner flere som tross min anbefaling om flere små skjermer absolutt skulle ha en gigantisk(20"-21"). Nå sitter de med skjegget i postkassa.

Personlig er eg avhengig av å ha tre skjermer for å jobbe(eg har tre 17"). Disse kjører en oppløsning på 1280x1024(elns). Å ha 3840x1024 i stede er IKKE det samme og gir langt i fra den samme funksjonalitet og nytteverdi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...