Gå til innhold

media player 11 release i dag?

Brian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Beta versjonen har jo vært tilgjengelig her lenge. Om du tenker på final release burde vel også info komme på disse sidene etterhvert...

6863702[/snapback]

var final release jeg tenkte på ja, har beta 1 fra før, så får vel oppdatere til beta 2.

Skrevet
Etter å ha lest bitte litt på sidene kan det se ut som om den først kommer med Vista, men beta 2 fungerer helt utmerket her :)

6863730[/snapback]

typisk, får vel ta til takke med beta 2 da :)

Skrevet

Har aldri hatt problemer for min del! Har installert en standard pakke med codecs som funker greit til det meste, men det er selvsagt ikke alt jeg har testet, og noen ganger må jeg fremdeles ty til VLC...

Skrevet
Er det mye tull med beta-versjonen? Jeg bruker mediamonkey til musikk men trenger media player til endel filmer...

6863762[/snapback]

min betaversjon fungerer like bra som alle andre versjoner, lasta nettopp ned beta 2 nå, og alt fungerer like smertefritt nå og.

Skrevet

Ingen problemer her med beta2

Med beta1 hadde jeg noen små bugs, som at den hang litt før den avsluttet om du lukket WMP midt i avspilling.

Skrevet
Etter å ha lest bitte litt på sidene kan det se ut som om den først kommer med Vista, men beta 2 fungerer helt utmerket her :)

6863730[/snapback]

Jeg trodde den var planlagt å slippes sammen med Zune? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...