Gå til innhold

Bilde redigeringsprogram og arkivering.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har i en stund tatt bilder med mitt filmkamera Sony PCR 100. Det viser seg at jeg tar like mye stillbilder som film så nå skal jeg innvestere i nytt stillbildekamera (for tiden Nikon CoolPix 5000).

 

Jeg har vært litt aktiv på nettet og med div. nedlastninger har jeg nå 4 arkiveringsprogrammer og ditto bildebehandlingsprogrammer. Hva jeg ønsker er ett av hvert. Hva bruker semiproffene eller proffene som sitter hjemme og jobber med dette her. Jeg ser ikke bort i fra at jeg ser på et skikkelig arkiv og redigeringsprogram som like viktig innvestering som selve kameraet. Maskinvare har jeg all mass. Skal det være skikkelig så blir det vel ett program for arkivering og et program for behandling. Noen som har en følelse av hva som gjelder for tiden. Shareware og Freeware er egentlig ikke aktuelt da jeg trur disse blir for enkle om kort tid.

 

Takker for ideer og tanker rundt dette.

 

-gh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Jeg bruker Photoshop og Fotostation Pro.

En riktig god kombinasjon. :smile:

 

..selvsagt koster de en del dersom du har tenkt å kjøpe en lisens selv. *host*

 

Jeg fikk "selvsagt" min av "firmaet" *host*

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest mafister

Selv bruker jeg Ulead Photoimpact 6.0.

Dette programmet har en arkivdel (tillegg) som er meget fleksibel og har gode funksjoner.

 

PS: Den versjonen som du kan laste ned fra nettet og bruke fritt i 30 dager har ikke dette tillegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...