Arne Skrevet 22. september 2006 Forfatter Skrevet 22. september 2006 (endret) Dette kjem då:Tilbakestill passordet via e-postKlikk Send melding for å sende en e-postmelding til [email protected]. Meldingen inneholder instruksjoner som hjelper deg med å tilbakestille passordet. Det er jo [email protected] eg har mista passordet til! 6918057[/snapback] Japp! og da kan du prøve loggin så får du en link(URL), klipp og lim i IE og send videre til validering osv... 6918134[/snapback] HÆ? Viss eg prøvar loggin, får eg ikkje opp ein link, eg får berre opp: E-postadressen eller passordet er feil. Skriv inn e-postadressen og passordet på nytt, eller registrer deg hvis du ikke allerede har gjort det. Trenger du hjelp til å logge deg på? Eg beklagar viss eg høyres dum ut, men eg har ein unskyldning... Eg har feber Takk, uansett for at de vil hjelpe. Eg trur eg har klart å sette alternative mail til [email protected] Endret 22. september 2006 av Fjott
Jarmo Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hvis selve E-postadressen er feil så kommer du ikke videre..
Arne Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Kva meiner du? Eg hugser sjøff (sjøff=seff) mailadressa mi, men ikkje passordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå