Gjest Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) Det er sikkert er ganske dårlig spørsmål, men når jeg registrerer meg i Thunderbird vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive inn. Jeg bruker Mail.com bare for det kule navnet, men jeg får spam hele tiden. incoming server og outcoming server. Endret 13. september 2006 av Gjest
bragoon Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 incoming (pop): pop1.mail.com outgoing (smtp): smtp-serveren til din internettleverandør. typisk smtp.dininternettleverandør.no eller mail.dininternettleverandør.no.
Gjest Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 hvrodan finner man smtp-serveren? Jeg prøvde http://www.mail.com/scripts/common/index.m...ignin=1&lang=us på outgoing, det var viss feil, siden det kom "enter a valid hostname".
Dy§no Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa
Thlom Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 hvrodan finner man smtp-serveren? Jeg prøvde http://www.mail.com/scripts/common/index.m...ignin=1&lang=us på outgoing, det var viss feil, siden det kom "enter a valid hostname". 6864333[/snapback] Ved å sjekke nettsida til internetlevrandøren din eller lese papira du har fått fra denne.
Gjest Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Hva som er smtp serveren får du opplyst fra din epost leverandør, dersom eposten din støtter pop protokoll. Jeg gikk inn på Mail.com men fant det ikke der, kanskje denne ikke kan brukes sammen med en epost klient. Forøvrig sier McAfeeSiteAdvisor at Mail.com inneholder adawre og annet dritt... Kanskje du kan skaffe deg en gmail konto istedet, denne kan du enkelt sette opp mot Thunderbird - og gmail er veldig rask og har stor lagrinsplass. 6868044[/snapback] Ok, takk. Jeg valgte Mail.com for å få ett veldig plain navn og veldig enkelt og kult. Bare [email protected], det er ganske stilig, og lett å huske. Noen som vet om jeg kan bruke Mail.com i Microsoft Outlook?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå