Gå til innhold

Nintendo endelig med RPG/Fantast satsing?


Grums

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"har vært" er to viktige ord. Jeg vet at de har vært RPG konsollen, men hvis dere leser hva jeg skriver, så har det vært andre konsoller som har vært sterkere på RPG og fantasy enn det Nintendo har vært i det siste. I post 1 referer jeg til at Fantasy har hatt en liten opptur de siste årene uten at Nintendo har virket intressert i å ta del av denne.. bortsett fra Zelda.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-30 16:24, skrev Grums:

"har vært" er to viktige ord. Jeg vet at de har vært RPG konsollen, men hvis dere leser hva jeg skriver, så har det vært andre konsoller som har vært sterkere på RPG og fantasy enn det Nintendo har vært i det siste. I post 1 referer jeg til at Fantasy har hatt en liten opptur de siste årene uten at Nintendo har virket intressert i å ta del av denne.. bortsett fra Zelda.


 

Sony Playstation betaler Squaresoft direkte for å lage spill til nettopp PS2, og bare de har eneretten for FF spillene.

FF VII og VIII kom da til PC, men Squaresoft sier "aldri mer" til det akkurat nå :smile:

Dessuten har FF spillene (FF V) har blitt kalt et av tidenes spill. Det var til SNES hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...