Lifeform Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 x The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later. Helloe.......... Ka i svarte ...??! Lukter storebror lang vei...! Kanskje de har planer om å innføre dette i fremtiden ? :S Hva tror dere...?
Jack_Daniels Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 x The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.Helloe.......... Ka i svarte ...??! Lukter storebror lang vei...! Kanskje de har planer om å innføre dette i fremtiden ? :S Hva tror dere...? 6851250[/snapback] Dette betyr at du snakker med for manger personer innen et min forbanna irriterende spørr du meg har hatt det samme problemet mange ganger! for eksempel, du logger på.. og du sier hei til de du liker best å snakke med... så har du mer enn 10 stykker som du vil si hei til.... da klikker det mongo for msn og du kan ikke sende meldinger til flere før 1 min har godt håper de fikser på dette problemet snart for jeg blir dritt lei
Lifeform Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 x The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.Helloe.......... Ka i svarte ...??! Lukter storebror lang vei...! Kanskje de har planer om å innføre dette i fremtiden ? :S Hva tror dere...? 6851250[/snapback] Dette betyr at du snakker med for manger personer innen et min forbanna irriterende spørr du meg har hatt det samme problemet mange ganger! for eksempel, du logger på.. og du sier hei til de du liker best å snakke med... så har du mer enn 10 stykker som du vil si hei til.... da klikker det mongo for msn og du kan ikke sende meldinger til flere før 1 min har godt håper de fikser på dette problemet snart for jeg blir dritt lei 6851811[/snapback] hehe det e jo HELT latterlig ??! ;S amøbe oppførsel fra Microsoft... får ikke flere venner av sånt!!
Jack_Daniels Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 x The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.Helloe.......... Ka i svarte ...??! Lukter storebror lang vei...! Kanskje de har planer om å innføre dette i fremtiden ? :S Hva tror dere...? 6851250[/snapback] Dette betyr at du snakker med for manger personer innen et min forbanna irriterende spørr du meg har hatt det samme problemet mange ganger! for eksempel, du logger på.. og du sier hei til de du liker best å snakke med... så har du mer enn 10 stykker som du vil si hei til.... da klikker det mongo for msn og du kan ikke sende meldinger til flere før 1 min har godt håper de fikser på dette problemet snart for jeg blir dritt lei 6851811[/snapback] hehe det e jo HELT latterlig ??! ;S amøbe oppførsel fra Microsoft... får ikke flere venner av sånt!! 6852658[/snapback] det er jeg helt enig i!! faen ass! dette er slapt
Jack_Daniels Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Er vel for å forhindre spam o.l. 6853328[/snapback] ja det kan godt være, men det går forsatt å spamme sammer person så mye du vil, men du kan ikke spamme mer en 10 stykker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå