Gå til innhold

GØY melding i MSN...!

Lifeform

Anbefalte innlegg

Skrevet

x The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.

Helloe..........

Ka i svarte ...??!

Lukter storebror lang vei...! Kanskje de har planer om å innføre dette i fremtiden ? :S

Hva tror dere...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
x The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.

Helloe..........

Ka i svarte ...??!

Lukter storebror lang vei...! Kanskje de har planer om å innføre dette i fremtiden ? :S

Hva tror dere...?

6851250[/snapback]

Dette betyr at du snakker med for manger personer innen et min

forbanna irriterende spørr du meg :hmm: har hatt det samme problemet mange ganger! for eksempel, du logger på.. og du sier hei til de du liker best å snakke med... så har du mer enn 10 stykker som du vil si hei til.... da klikker det mongo for msn og du kan ikke sende meldinger til flere før 1 min har godt :no: håper de fikser på dette problemet snart :mad: for jeg blir dritt lei :hrm:

Skrevet

Helloe..........

Ka i svarte ...??!

Hva tror dere...?

6851250[/snapback]

forbanna irriterende spørr du meg :hmm: har hatt det samme problemet mange ganger! for eksempel, du logger på.. og du sier hei til de du liker best å snakke med... så har du mer enn 10 stykker som du vil si hei til.... da klikker det mongo for msn og du kan ikke sende meldinger til flere før 1 min har godt :no: håper de fikser på dette problemet snart :mad: for jeg blir dritt lei :hrm:

6851811[/snapback]

hehe det e jo HELT latterlig ??! ;S amøbe oppførsel fra Microsoft...

får ikke flere venner av sånt!!

Skrevet

Helloe..........

Ka i svarte ...??!

Hva tror dere...?

6851250[/snapback]

6851811[/snapback]

hehe det e jo HELT latterlig ??! ;S amøbe oppførsel fra Microsoft...

får ikke flere venner av sånt!!

6852658[/snapback]

det er jeg helt enig i!! faen ass! dette er slapt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...