Gå til innhold

Flere deltakere i fotokonkurransen?


Tdale

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det er ganske mange som legger ut bilder her, for å få tilbakemelding. Men jeg kjenner ikke igjen så mange av navnene fra fotokonkurransen som arrangeres hver uke.

 

Er dere ikke med fordi dere ikke vet om den, eller er det rett og slett fordi dere ikke ønsker å delta i noen konkurranse? Man avgjøre selvsagt selv om man vil delta eller ikke, men i og med at det er mange her som ønsker tilbakemelding, hadde det vært flott om dere var med i konkurransen og, så blir det litt hardere konkurranse og flere flotte bilder med.

 

Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En løsning ville kanskje være å legge ut nytt tema natt til mandag, og så ha hele uken på seg til å ta bilder. Innleveringsfrist 23.59 på torsdag kveld, og så stemmer man til søndag kveld...

 

Men det er kanskje litt dumt å endre for mye på reglene, siden konkurransen har gått seg til ganske bra nå.

 

Noen flere med fri i helgene burde det uansett finnes blant brukerne her..

 

Tommy

Lenke til kommentar

For meg spiller det ingen rolle når bildene tas, men det var ikke jeg som dro i gang denne konkurransen, så jeg skal heller ikke argumentere for å endre dagens ordning.

 

Uten at jeg kjenner helgeprogrammet deres, burde det i blant være _litt_ tid til foto, også i helgene?

 

Tommy

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg konkurransen er fin slik den er i dag, men for at flest mulig skal kunne få delta, tror jeg det er nødvendig med noen forandringer. Det er flere som sier at det er for hektisk i helga... Jeg for min del ville hatt problemer med å delta dersom bildene måtte tas på en hverdag - da er jeg opptatt. Selv om jeg også har planer for helgene, har jeg likevel mer romslig tid da enn de andre ukedagene. Men alle har forskjellig timeplan selvfølgelig, og det kan kanskje være en idé å ha en hel uke på seg til å ta et bilde. Så kan vi kanskje bruke neste uke på å stemme?

 

Uansett hva som blir resultatet, tror jeg vi bør fortsette med de reglene som er nå fram til kvartalsvinner er kåret. Det jeg imidlertid er litt redd for er at mange unnlater å delta nå rett før kvartalsvinneren blir kåret, fordi de forstår at de vil komme for langt bak i sammendraget til å vinne noe. Jeg håper imidlertid ikke det er tilfelle? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tror nok det at mange ikke er sikre nok på seg selv til å tro at de har noe å bidra med i en slik konkurranse. Grunnen til at jeg ikke deltar er at jeg jobber og har skole, og når jeg først er hjemme så er det ikke alltid at fotolysten er det som tar meg. Jeg er nok også en av de som er for usikre på det jeg gjør til å tørre å ta steget fullt ut for å delta om jeg hadde hatt noen bilder...

Lenke til kommentar

Som jeg også har sagt tidligere, så er det INGEN grunn til å føle seg usikre på sine ferdigheter. Bare de tre som får mest stemmer blir offentligjort - de andre forblir anonyme, med mindre du selv forteller hvilket bilde du tok. Og blir du blant de tre beste, har du i alle fall ingenting å skamme deg over! :)

 

Onkel Kompost..., mener da jeg har sett flere bra bilder fra deg i Bildekritikken? :hmm:

Lenke til kommentar
jeg stiller gjerne opp i en fotokonkurranse, men jeg syntes ikke temaet for denne gang var så veldig spennende, og jeg hadde vel ikke rukket det uansett.  :)

6856452[/snapback]

 

Hva med temaet i de 11 foregående rundene da? :) Eller var du ikke klar over konkurransen den gangen kanskje..?

 

Tommy

Lenke til kommentar

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er også fullstendig amatør, og det tror jeg kanskje de fleste deltakerne er og.

 

Uansett, om man poster bilder på kritikkforumet, er man mer enn god nok til å delta i konkurransen. Konkurransen er jo egentlig bare en annen form for kritikkforum....kritikk i form av stemmer.

 

Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...