Gå til innhold

Posten ødela mitt nye kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å være negativ, men noe erstatning fra posten er nok meget usannsynlig.

Tror nærmest man er nødt til å filme voldtekten av pakken for å ha mulighet til å få erstatning

6854684[/snapback]

 

Joda, har opplevd å fått slått skeivt 3 kabinett, og fått løsnet CPU kjølern på en PC som har gjort at hovedkort har gått i stykker. Alle gangene har jeg fått erstattning fra posten, selv om dama i skranken et par ganger rynket på nesen over innpakningen.

 

Microplex som sendte 2 av kabinettene som ble skeive, sendte meg to nye kabinett etter at jeg hadde levert inn sakene hos posten og fyllt ut skademelding, og sendt en kopi av skademeldingen til de. Slik at erstattning fra posten da gikk til microplex.

 

Når kassa går i stykker i posten, så er det posten og avsender sitt problem, rent økonomisk, i alle fall om avsender er seriøs og grei. Meld ifra øyeblikkelig når du ser skaden, helst åpne esken på postkontoret hvis du ser at emballasjen har en skade.

Endret av Sceolan
Lenke til kommentar

Jeg bestillte dette kabinettet + mye annet oss komplett.no

 

Rebel R325

 

Da jeg fikk kabinettet var det ødelagt, bulker. Mettalet som holder plastikken framme var bøyd. Så ut som en bilkolisjon på en måten.

Klagde, fikk nytt. Dette var også ødelagt, bare litt mindre skader, men skadene var på samme plassene. Ikke noe riper i lakken eller sprekker i plastikken.

Dette var selfølgelig ikke posten sin feil, grunnet esken var orginal og i kjempefin stand.

 

Venter nå på et nytt kabinett, men da spurte jeg om og få et annet.

Rebel R540

 

Skulle selfølgelig ikke tatt et rebel kabinett. Men shitt au. Rebelkabinettene var lette, men det var ganske så tynn karoseri.

Håper kidza blir fornøyde.

 

Sitter nå med 2stk 350wats strømmforsyninger. Hehe. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...