Crusty Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Eg tenke at eg skulle spille litt mer g2 til g3 kommer, men eg fant ikke cd`n igjen. (lenge siden eg spilte det) Så eg lasta det ned, men det var en polsk versjon der tale og tekst er på polsk. Kan eg få skifta det til engelsk eller må eg bare lære meg polsk? Mvh.
akristina92 Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Er nok ikke lov til å diskutere/spørre om nedlastede spill her på forumet -- uansett om du påstår om du har det eller ikke.
Crusty Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Men eg har jo betalt for det før? Hvorfor betale igjen?
ttt Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8 Du får leite vidare. Visst ikkje får du kjøpe spelet på nytt.
Anbefalte innlegg