Gå til innhold

Erfaring med AMD X2 4600+?


hitzcore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har tenkt å bestille nye deler til maskinen min og lurer på om noen av dere i forumet har erfaringer med AMD Athlon X2 64 4600+? Hva den klarer i 3Dmark, hvordan den funker med Vista o.l!

 

Takk for alle svar...

6847866[/snapback]

 

 

Har ikke fått testen den ut skikkelig enda, jeg har nemlig drevet å "brent" den inn...

Men alt i alt er det en fenomenal multitasking prosessor som gjør det til en drøm å jobbe med tunge programmer i windows.

Den går stabil hos meg på 1.20 vcore, noe som ikke er spesifisert noe sted. Finn din stabilitet rundt den verdien så slipper du så mye varmeutvikling.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min 4600+ idag og er sålangt meget fornøyd. Har klokket den til 2.7 hvor den går stabilt. Jeg har hatt den oppi 2.8 men det trengs noen finjusteringer før den går stabilt der også.

 

Det som er litt dumt er at den blir ganske varm. iallfall for mitt passive vannkjølingssett, men det går fint. men så kjører jeg den på 1.375 volt.

 

Jeg merker stor forskjell i CPU krevende spill som bruker 1 kjerne. (hadde nettopp en x2 3800+ men den klokket så elendig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...