Gå til innhold

Billig N80 og N73


Djmolvi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil kjøpe en Nokia N80 og N73 mot netcom active talk og/eller netcom bussiness talk. Lurer på hvor jeg kan kjøpe billigst.

 

Vurderer mpx.no, de virker billigst. Vet noen av dere om bedre buttikk elller nettbutikk.

6846100[/snapback]

 

 

grunnet dagens provisjonsnivåer er det da adskillig smartere å kjøpe telefonen med Tele2 abo...

(og i tillegg er det rimeligere å ringe med tele2)

 

 

Bare ett tips ...

Lenke til kommentar
Sjekk f.eks prisguiden eller kelko.

6854467[/snapback]

 

Men jeg her jo netcom familie og alle mine venner har ownersbuy abo. Hvis tele 2 hadde gitt priser bedre enn netcom hadde jeg flyttet med glede. Men det klarer ikke de.

6889695[/snapback]

 

Businesstalk for ownersbuy må du BARE kjøpe på ownersbuy, ellers risikerer du å bli tvunget over til active talk, mange med ownersbuy som har gått i den fella på f.eks elkjøp. Kjøp tlf med binding på ownersbuy.no men vent til litt nærmere jul da subsidiene suger på denne tiden av året.

Lenke til kommentar
Sjekk f.eks prisguiden eller kelko.

6854467[/snapback]

 

Men jeg her jo netcom familie og alle mine venner har ownersbuy abo. Hvis tele 2 hadde gitt priser bedre enn netcom hadde jeg flyttet med glede. Men det klarer ikke de.

6889695[/snapback]

 

Businesstalk for ownersbuy må du BARE kjøpe på ownersbuy, ellers risikerer du å bli tvunget over til active talk, mange med ownersbuy som har gått i den fella på f.eks elkjøp. Kjøp tlf med binding på ownersbuy.no men vent til litt nærmere jul da subsidiene suger på denne tiden av året.

6889891[/snapback]

 

 

 

I enland fant jeg N80 til £150, men den var låst. Jeg skulle ha kjøpt den hvis det hadde gått ann å fjerne lås på N80. Men hittil har ikke det kommet noe program som kan fjerne lås på n80

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...