SKAÐI Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Ja, jeg har søkt og fant ikke noe om dette spillet...Så da tenkte jeg at det kanskje var på tide med en liten tråd... Battle Grounds er en mod på spillet "HL" og kan lastes ned her(filefront) -Man laster dermed ned en zip som det er bare å extracte på til adressa den automatisk finner... -Så restarter man stem og ser under games, der vil man finne "The Battle Grounds 1.0F" -Kjør spill og du er i gang -Nb, hvis du opplever at siktet ditt forsvinner gå på options->Videon->OpenGL, da spillet kun støtter Open Gl Spillet er vel "fra" fireårskrigen mellom British and Americans. Man får poeng fra å kapre flagg (flaggkarping kan trenge mer enn 1 person, og det er uavhenigig fra bane til bane og flagg til flagg) Når ett lag har kapra alle flaggene vinner de, da begynner alle spillere på nytt igjen... Man har 3 forskjellige persontyper man kan velge, skuddlenge og reload hastighet samt kjapphet i bevegelse varierer fra man til man Edit: Kom gjerne med tips og triks da Endret 11. september 2006 av Best0
Gunfreak Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 spillet battle ground 2 selv. og det er vel den amerikasnke frigjørings krigen man spiller. BG2 har vel ikke like mange klasser som orginale BG men du får bedre grafikk og lyd
cyberPanda Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 battlegrounds 2 er helt klart en av de beste HL2 moddene, spesielt siden den er så enkel å komme i gang med. mit tips: reloading er kjedlig, bajonetter eier.
Gunfreak Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 syns bajo er litt random jeg, men det er helt klart den lesteste måten å få mye poeng, men kan jo stabbe 3-4 folk på samme tiden som det tar å skyte 1 skudd.
Gunfreak Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 har posta disse før men de passer bra i denne tråden spillte et tøft "by" brett, der jeg og noen andre redcoats så 5 amerikanere løpe over veien og alle britene åpna ild, hele steded forsvant i røk og når røyken letta lå da 5 døde amerikanere der
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 (endret) Ja gjør det nå. Drit fett når folk kjører taktikk sammen Endret 28. mars 2009 av Sindre :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå