Gå til innhold

Hvilken brannmur bruker du?

Babyloner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
F-Secure sin, fordi jeg får hele F-secure-pakka gratis, og fordi jeg føler at det meste blir snappet opp.

6844911[/snapback]

Second that. Har funka veldig bra for meg

Skrevet

Brukt Windoze sin helt siden XP kom ut (tror jeg), og har enda ikke fått orm/virus som jeg vet om mer enn 1 gang (bodde på internat, og en av de store ormene herjet helt fritt en tid).

Skrevet
Brukt Windoze sin helt siden XP kom ut (tror jeg), og har enda ikke fått orm/virus som jeg vet om mer enn 1 gang (bodde på internat, og en av de store ormene herjet helt fritt en tid).

6846146[/snapback]

Kom ikke firewallen med SP2 ?

Skrevet

Eg bruker "Norton Internet Security 2006" veldig bra program men egner seg får kraftige maskiner

Har testa ut mange forskjellige som (Nyaste):

Avast!, PC-cillin, AVG, F-Secure, Kaspersky Lab, McAfee, BitDefender osv

Likar best "Norton" og "Kaspersky Lab" :D

Bruka "Norton Internet Security 2006" og er veldig aktiv gammer og kjøyre tunge program som videoredigering osv merka ikkje noke på ytelsen..

Skrevet

Har brukt Win XP sin innebygde siden jeg gikk over til XP for noen år siden.

Funker fint og holder lenge til mitt bruk (er vel på det fjerde året nå uten et eneste tilfelle av virus/spyware o.l.). Bruker antivirus i tillegg da.

Skrevet
Nei har vært der hele tiden, men den ble ikke aktivert av seg selv før SP2 (også ble den vel kraftig forbedret også tipper jeg).

6846159[/snapback]

Ja, stemmer muligens det. Aldri prøvd den før SP2 uansett, jeg :D (og ikke lenge med SP2 heller).

Skrevet

jeg bruker zone alarm fordi noen anbefalt det til meg. er stort sett fornøyd med det, men det kan ha en tendens til å være litt masete i starten :) i tillegg til brannmuren bruker jeg nod32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...