KristianP Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Hei! Har en fujitsu Siemens Lifebook p1510. For noen dager siden kom jeg til skade å trykke en tre-fire taster ned samtidig + enter... så plutselig at det kom opp et vindu (noe alla "hold shift tasten nede i 5 sekunder for trege taster eller.no") og jeg trykket enter som sagt... Etter det fungerer ikke opp og ned tastene mine lenger som de skal! De har undermerker med [pgup] og [pgdown], men de fungerer ikke sånn... Det er mer sånn; gå nesten helt ned og så helt opp igjen på en internettside når jeg bruker de... Ufattelig irriterende da jeg bruker disse mye... Noen som har en anelse? OBS: KUN I FIREFOX! Endret 2. oktober 2006 av KristianP
efikkan Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hei! Har du sjekket innstillingene av tastaturet i kontrollpanelet? Hilsen, efikkan.
KristianP Skrevet 12. september 2006 Forfatter Skrevet 12. september 2006 Hei! Har du sjekket innstillingene av tastaturet i kontrollpanelet? Hilsen, efikkan. 6846388[/snapback] Ja, finner ikke noe mistenkelig der!
KristianP Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Ny greie.. Dette skjer kun i Firefox - ikke ellers! Noen som kan noe om dette eller har forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå