OlavHN Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 (endret) Hei! Er det noen som har testet MSIs javaprogram som, sammen med MSIs headset, gjør mobilen i stand til å spille av musikk i stereo over blåtann-grensesnittet? Jeg syns det er fryktelig frustrerende at min N73 ikke skal kunne benytte seg av et blåtannheadsett i og med at det er både blåtann og programmuligheter på telefonen, bare ikke offisiell A2DP støtte. EDIT: tenkte det kanskje kunne vært kjekt med en link til spilleren dems: http://www.msi.com.tw/program/support/soft...list.php?kind=8 Det går forresten rykter om at i-tech's headset ikke blir blokket ute av MSIs sperre på programvaren for å holde brukerne til MSIs egne headset. Så en helt annen ting på tampen! Beste måten å bestille Koss' Cobalt headset på? Den må bestilles fra Koss.com som kun shipper i USA og finnes hverken på eBay eller i andre nettbutikker.. Noen enklere løsning enn å skaffe seg en amerikansk venn som kan bestille og sende det til meg? Endret 10. september 2006 av OlavHN
thrill Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tror I.Tech lisensierer BluePlayer fra MSI. Er du sikker det er java? Filene for nedlasting er av typen ".sis".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå