Gå til innhold

Main Assist -macroer


Anbefalte innlegg

Nå er min guild kommet til det punkt at vi regelmessig raider ZG og AQ20, og i den forbindelse ønsker jeg å utvide min hunters horisont litt. Jeg tar sikte på å fungere som main assist i våre raids. I tillegg til å bare velge ut dps-mål, vil jeg samtidig styre raidet underveis - med et sett macroer som gir meldinger i raid warning.

 

Typiske meldinger som skal genereres:

 

- Pulling target

- DPS on

- DPS off

- Break CC

- Check you assigned polymorphs

etc.

 

I tillegg kommer en større mengde boss-spesifikke meldinger.

 

Til sammen for alle encounters i ZG og AQ20 vil antall macroer bli stort etter hvert. Derfor ser jeg at det vil bli behov for følgende:

 

Jeg trenger en addon som gir meg et (lite) vindu i mitt UI, som kort og enklet lister opp mine macros (vise et gitt utvalg av alle mine macros), og som aktiverer hver enkelt macro vha. museklikk. Et vindu som ligner på vinduet i DamageMeter hadde vært perfekt, som man kan toggle av og på.

 

Jeg har søkt endel, uten å finne noe som ser ut til å tilfredsstille disse behovene. Kan egentlig ikke skjønne annet enn at dette må finnes!? Eller evt. tilsvarende løsninger? Har noen kjenskap til en UI addon som kan fikse dette?

 

Jeg har allerede macro-menyen for Titan bar lagt inn, men det blir for tungvindt å måtte navigere seg gjennom den under encounters...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Pulling target

/rw Pulling <<<%t>>> in 10sec

 

- DPS on

/rw DPS DPS DPS

 

- DPS off

/rw STOP DPS!!

 

- Break CC

trenger man ikke :/

 

- Check you assigned polymorphs

trenger man ikke

 

Dette er alt som trengs av macroer

 

PS: Få alle i raidet til å installere Big Wigs Bossmods

 

anbefaler og ventrillo.. gjør ting lettere :)

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...