Gå til innhold

w810 vs w850


maradona

Anbefalte innlegg

Min kjære K700i la inn årene for noen dager siden, og da må jeg jo ha ny mobil. Har etter en liten stund kommet fram til at det blir en walkman telefon fra SE, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe w810 med engang, eller vente til seint i September (?) på 850.

 

Jeg kommer til å kvitte med meg Nanoen min også, så jeg får en mindre gjenstad å bære på i lomma.

 

3g og Edge spiller ingen rolle for meg, og kamera på de to er vel det samme? Har vel mest lyst på w850, men det blir litt lenge å vente... Det er selfølgelig også en fordel at mobilen veier så lite som mulig.

 

Noen som kan hjelpe meg å bestemme meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er akkurat det. Så derfor tenkte jeg å gå for den nyeste W-telefonen. Egentlig hadde jeg tenkt å ta w810, men når jeg så at w850 kommer om ikke så altfor lenge er det vel kanskje best å vente på den.

 

Er det noen som vet nøyaktig dato? Slutten av September?

Endret av maradona
Lenke til kommentar
Ja, det er akkurat det. Så derfor tenkte jeg å gå for den nyeste W-telefonen. Egentlig hadde jeg tenkt å ta w810, men når jeg så at w850 kommer om ikke så altfor lenge er det vel kanskje best å vente på den.

 

Er det noen som vet nøyaktig dato? Slutten av September?

6834512[/snapback]

 

Det er i slutten av september - og i begynnelsen av oktober kommer vel hovedleveransen. Men endel før til de som er tidlig ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...