Gå til innhold

Hagle til under 9000,hva anbefaler dere?


varmit

Anbefalte innlegg

Jeg har sett litt etter ny hagle,og har tenkt å bruke maks rundt 9000 kr,helst under.

Har sett litt på forskjellige merker, og det virker som at jeg kan få meg en god hagle til den pris.

Kan også ta en kikk her: xxl hagler

 

Noen med anbefalinger eller tips?

 

hei sann

for 9000 kan du få ei flott hagle, det kommer mye ann på va du skal bruke den til og va du er ute etter, om det er halvauto, pumpe eller brekk hagle??? men vis du skal bruke den til "vanlig jakt" dvs alt i fra rype til rådyr, så ville jeg personlig valgt ei brekk hagle og da i over under utførellse UTEN tvil, så vil eg anbefale kaliber 12/76 det vil si magnum, i den kan du putte lengder i fra 60-76, det finnes også 12/89 dette kalles supermagnum og blir stortsett bare brukt i pumpe og halvauto...om du kjøper ei exxo,lincon,dimond, star baiklal eller ei ana bilig hagle, så har det lite og si på presisjon, men reis i butikken og hold å ta i litt våpen, finn ei du liker og som passer til kroppen din, ikkje heng deg opp i lengder og vekt...

skal jeg anbefale ett våpen så må det bli ei star baikeal ij27o/u 12/76 med ejektor, ein avtrekker og løse choker

detta er ei billig hagle (maks 5000 varierer litt men man får di helt ned i 3900)og når du har kjøpt den så bruker du litt ekstra og får den til passet deg...stare`n er ikkje spesielt fin og se på men eg vil på stå at det er den sikreste,mest slite sterke og holdbare hagla du kan få for så lite penger

 

lykke til

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Som helt sikkert sagt før, er det viktig å prøve haglen før du kjøper den.

 

For min del, så passet Star Baikalen perfekt til armene mine, og jeg har en flott siktebane med det ildjernet(treffer alltid... ^^). Selv om haglene kanskje bruker enkelte standardmål, vil jeg påstå at det er ganske stor forskjel mellom de ulike haglene.

 

Og presisjon på hagler betyr ikke så mye, så jeg vil heller legge vekt på materiale, vekt og komfort og funksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...