Gå til innhold

Wow feil ved download

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal innstalere WOW så kommer denne feil meldingen når 5'cden er ferdig..

The file "D:Installer Tome 5.mpq" could not be opened, because an error 102 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (OpenArchive::Execute)

Noen som vet hva jeg kan gjøre eller noen forslag ?

Tusen Hjertelig for alle svar :D:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kontakt blizzard Technical support?

Hvor mange ganger har du prøvd å legge inn spillet, hvis bare 1 gang, prøv igjen :p

6831462[/snapback]

har lagt inn spilet snart 10 ganger :p jaok skal prøve og kontakte Blizzard ; ) men noen flere svar ?

Skrevet
Kontakt blizzard Technical support?

Hvor mange ganger har du prøvd å legge inn spillet, hvis bare 1 gang, prøv igjen :p

6831462[/snapback]

har lagt inn spilet snart 10 ganger :p jaok skal prøve og kontakte Blizzard ; ) men noen flere svar ?

6831492[/snapback]

Kommer feilbeskjeden MENS du installerer, eller ETTER du har installert ferdig, og skal starte spillet? Hvis det skjer under installasjon, har du høyts sannsynlig en defekt CD, hvis det skjer etterpå, kan det være harddisk, minne, o.l. :)

Skrevet

Jeg har innstalert cden for første gang ! og en kompis av meg lånte cdene og han fikk innstalert det.. denne feil meldingen kommer når 5'cden er ferdig ( altså når den siste cden er ferdig) så jeg vet ikke helt jeg ? :p

Skrevet
Jeg har innstalert cden for første gang ! og en kompis av meg lånte cdene og han fikk innstalert det.. denne feil meldingen kommer når 5'cden er ferdig ( altså når den siste cden er ferdig) så jeg vet ikke helt jeg ? :p

6831538[/snapback]

Hmmm.. Ikke godt å si.. Jeg er på jobb, så jeg har ikke tid til for mye, men et enkelt søk på wow-europe.com på "error 102" gav meg 36 treff, regner med du finner svar her. Søking er herlig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...