Gå til innhold

pes6 og spilleroppdateringer


eriksg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Er selv en stor pes fan. Som tidligere versjoner vil nok denne også være litt mangelfull når det gjelder klubblag og spillere. Men som i alle andre spill i serien er det folk som jobber med og lage en såkalt Option File, med oppdaterte spillere og klubber til enhver tid.

 

Jeg har selv fullt oppdatert pes5, med nye 06-07 drakter og alle riktige lagoppstillinger til etter transfer-vinduet nå i august.

 

Kikk innom de sidene jeg har nevnt under for mer informasjon, klikk deg inn på editing forumene..

 

www.evo-web.co.uk

www.wevolution.org

www.pesfan.com

www.soccergaming.tv

 

Håper dette hjelper deg litt ;)

Lenke til kommentar
Hei

 

Er selv en stor pes fan. Som tidligere versjoner vil nok denne også være litt mangelfull når det gjelder klubblag og spillere. Men som i alle andre spill i serien er det folk som jobber med og lage en såkalt Option File, med oppdaterte spillere og klubber til enhver tid.

 

Jeg har selv fullt oppdatert pes5, med nye 06-07 drakter og alle riktige lagoppstillinger til etter transfer-vinduet nå i august.

 

Kikk innom de sidene jeg har nevnt under for mer informasjon, klikk deg inn på editing forumene..

 

www.evo-web.co.uk

www.wevolution.org

www.pesfan.com

www.soccergaming.tv

 

Håper dette hjelper deg litt ;)

6823960[/snapback]

 

 

Takk! Gleder meg som et barn til pes6!

Lenke til kommentar
Var det ikke noe snakk om at det kun på 360 med det første? Noen som vet noe mer om det?

Elsker PES tenker ikke så mye over spillerne egentlig, det jeg tenker mest er det jeg merker mest, spillbareheten! :)

 

Men tøft å ha riktige navn og drakter også da :p

6824649[/snapback]

 

 

Spillbarhet er definitivt viktigst. Har prøvd fifa en gang, kan ikke sammenlignes! PES ruler! Fifa har ser så kunstig ut..

Lenke til kommentar
Var det ikke noe snakk om at det kun på 360 med det første? Noen som vet noe mer om det?

6824649[/snapback]

6824681[/snapback]

 

 

Jepp, det stemmer. Kommer på de andre konsollene til neste år, tror jeg. Men jeg lurer på om det faktisk kommer på PC nå i høst. Samme for meg, har 360!

Lenke til kommentar
Var det ikke noe snakk om at det kun på 360 med det første? Noen som vet noe mer om det?

6824649[/snapback]

6824681[/snapback]

 

 

Jepp, det stemmer. Kommer på de andre konsollene til neste år, tror jeg. Men jeg lurer på om det faktisk kommer på PC nå i høst. Samme for meg, har 360!

6824701[/snapback]

 

Liten korreksjon. Det kommer på PS2 til høsten, men man må vente til neste år før man kan spille det på PS3.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei

 

Er selv en stor pes fan. Som tidligere versjoner vil nok denne også være litt mangelfull når det gjelder klubblag og spillere. Men som i alle andre spill i serien er det folk som jobber med og lage en såkalt Option File, med oppdaterte spillere og klubber til enhver tid.

 

Jeg har selv fullt oppdatert pes5, med nye 06-07 drakter og alle riktige lagoppstillinger til etter transfer-vinduet nå i august.

 

Kikk innom de sidene jeg har nevnt under for mer informasjon, klikk deg inn på editing forumene..

 

www.evo-web.co.uk

www.wevolution.org

www.pesfan.com

www.soccergaming.tv

 

Håper dette hjelper deg litt ;)

6823960[/snapback]

 

Hvilken bruker du, og er den skikkelig bra laget til?

Kan du være så snill og linke direkte til den?

 

Selv bruker jeg en utrolig bra en fra februar (PC PESFAN PES5 V2), men den er såklart med forrige sesongs drakter, og overganger har jeg gjort selv gjennom mange lange timer. Men jeg har nok ikke fått med meg alle der..

 

Hva er den beste nå for tiden, som har fått meg seg "alt"?

 

Redigert: søkte meg frem til Watson 4.0, og skal prøve den. Men svar gjerne på hvilken du bruker likevel :)

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...