Casiraghi Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Da Commandore 64 regjerte sammen med Amiga så var det et golfspill som var helt knall, å du kunne sitte i timesvis - noe som også ble gjort i fritimene på VGS. Jeg googlet å fant noe lignende : grafikken er jo den samme,men ikke samme "menyen" til høyre. Noen som vet hvilket jeg mener? :-)
fiskfisk Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 (endret) Leaderboard? (det var vel kanskje det du hadde bilde av) Links 386 var også rimelig populært, men det var på PC.. Endret 7. september 2006 av fiskfisk
Casiraghi Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 (endret) ja det kan godt være skal prøve å google... spilte det forøvrig på PC Var nok ingen av de.... grafikken er slik som på bildet. De 2 spillene du nevnte var jo av mye nyere sort. Endret 7. september 2006 av Casiraghi
LarsP Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 World Class Leader Board Husk at det har kommet i utallige varianter. Kan godt være at menyen avviker litt fra versjon til versjon. Jeg spilte dette helt til datamaskinen min gikk ad undas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå