AvIOn Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hei Jeg bare lurte på om det er noen som kunne fortelle meg hvordan man bruker CTRA's innebygde target-assignment-sak... Jeg vet at det er en funksjon som gjør target-assigning lettere i ctra. Da får vedkommende opp en liten boks på skjermen sin som sier "assist me and tank my target" eller noe slik, og han trykker da "ok" når han har gjort det. Litt vanskelig å forklare dog... Håper dere skjønner Takk på forhånd:)
ugotabanana Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 No need med CTRA Target assign imo, de innebygde fungerer faktisk rett så fint imo.
AvIOn Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Hva slags innebygde funksjoner er det du mener da? Jeg har i månedsvis bare satt opp MT's og crowcontrollers som MT-target i CTRA og skrevet på raid-chat: "tank1-assist me" -Got it "Mage1- assist me" -Got it "tank2 - assist me" -Got it Osv... Men dette blir slitsomt...
ØysteinT Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Det greieste nå er å bruke de innebygde 'lucky charms' (dvs stjerne, måne, firkant osv) som Blizzard la inn i 1.11 eller noe slikt. Og bare si fra til folk hvilket symbol som er deres. Vi bruker f.eks hodeskalle som Current Target.
ugotabanana Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Du har jo store fete appelsiner, hode skaller og diverse annet du kan sette over diverse mobs.
AvIOn Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Skjønner det, men jeg trenger svar på spm mitt fortsatt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå