Gå til innhold

Apache viser ikke PHP


MiniGod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min er

 

<Directory />

Options FollowSymLinks

AllowOverride None

Order deny,allow

Deny from all

Satisfy all

</Directory>

 

Selv om jeg tok på "Allow from all", der "Deny from all" er, funket det ikke.

 

Der du skrev "/navnpåkatalogendin", Skal jeg skrive "C:/Server/htdocs", eller bare "htdocs"?

Lenke til kommentar
Kan jeg få anbefale at du bare laster ned et system som har alt ferdig satt opp til deg?

 

www.easyphp.org ,  alt enkelt og greit i en pakke, installer og vips, det fungerer :)

6919734[/snapback]

Jeg vet om den. Men jeg trenger det nyeste for det jeg skal bruke dette til. EasyPHP har for det meste bare gamle komponenter...

 

Prøv:

 

<Directory />

Options FollowSymLinks

AllowOverride None

Order deny,allow

Allow from all

</Directory>

 

Husk å restart etter at du har lagret da :)

 

Bruk "/Server/htdocs" for å være sikker

 

Edit; legger til info om katalalog

6921320[/snapback]

Når jeg prøver å åpne en PHP side med Firefox, så lastes den ned. Hvis jeg åpner den i IExplorer, så får jeg:

 

Internal Server Error

 

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

 

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Kan jeg få anbefale at du bare laster ned et system som har alt ferdig satt opp til deg?

 

www.easyphp.org ,  alt enkelt og greit i en pakke, installer og vips, det fungerer :)

6919734[/snapback]

 

Isåfall ville jeg gått for XAMPP :)

Lenke til kommentar
Sjekk at C:/server/PHP/php5apache2.dll faktisk ligger her. Start også server via startmenyen->apache->start server, og les feilmeldingen som kommer opp i dos-vinduet

6948983[/snapback]

Den ligger der. Og når jeg prøvde det du sa, sier den at modulen ikke kunne bli funnet! :S

apachecj3.th.jpg

 

Den er jo der! :S

php5apache2bg4.th.jpg

 

Ka nå? :\

Endret av mini god
Lenke til kommentar
Den ligger der. Og når jeg prøvde det du sa, sier den at modulen ikke kunne bli funnet! :S

Den er jo der! :S

Ka nå? :\

6950742[/snapback]

 

Jeg ser at du har satt rotkatalogen til serveren hit "ServerRoot "C:/Server"". Er det her du har installert Apache og ikke under "C:/Program Files/Apache Group/Apache2"?

 

Har du installert den til sistnevnte må du også bytte til: "LoadModule php5_module C:/Program Files/Apache Group/Apache2/PHP/php5apache2.dll"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...