Gå til innhold

www.allkopiprivat.no..noe for oss fotografer?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var en de heldige som var med på å få testet denne siden(tjenesten) før lanseringen og er kanskje noe for dere som driver med fotografi.

 

Jeg hadde et bilde liggende som jeg kunne tenke meg å henge opp hjemme og når muligheten bør seg så var saken klar.

 

Jeg bestilte 70x100 plakat på PVC, men noe photoshop effekt på. Jeg syns at det ble meget bra, kona likte det veldig også, bortsett fra at det ble kanskje litt for stort til å henge opp:)

 

Uansett, jeg fikk muligheten til å se på de andre produktene som Allkopi kan levere og det ser spennende ut Plakater og lerret på blindramme med diverse effekter.

 

Det mest "freshe" for min del var warholisering med de forskjellige fargene. Det så rett og slett anderledes ut.

 

Dette er ikke mening å reklamere for allkopi men det virker som en god måte å vise /fremkalle kunsten vår på og siden jeg har fått et sånt "kunst" så tenkte jeg kunne dele det med dere.

 

er det noen andre som har prøvd denne tjenesten?

Kom gjerne med erfaring, for jeg har tenkt å bestille et lerret bilde også.

Dermed kommer jeg til å poste hvordan denne ble.

 

Hvis noen har lyst til å se hvordan PVC plakaten min ble si ifra(forklar hvordan jeg legger til bilde) så kan jeg poste det her.

 

OBS: Allkopi kjører et lanseringstilbud i september. Halv pris på blindramme.

Endret av slimer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg betalte 100 kroner pr. bilde i 50x70 format hos japan photo for en stund siden. Her var vell minste prisen 450 kr.

Og på de andre alternativene så steg jo prisene meget drastisk.

De bør nok senke prisnivået noe tror jeg hvis dette skal selge...

 

:hmm:

6817690[/snapback]

 

Hvordan ble kvaliteten? Men du må vel regne med å kjøpe til en ramme til disse, dersom du har tenkt å henge de på veggen? Rammen er jo ikke akkurat gratis, mens de fra allkopiprivat er jo ferdig på lerret. Eller er det jeg som missforstår noe her nå?

Lenke til kommentar

Det jeg bestilte var da 70x100 plakat på en 3mm pvc plate(istedet for kappaplate). Og da fikk jeg også spacere for å henge det opp på veggen.

 

Jeg ser at man kan bestille lerret og plakat uten noe form for effekt.. Dermed er det jo bare å lage effekten selv i photoshop og sende den inn til printing/produksjon. Da slipper man jo mye av kostnaden.

 

Når det gjelder ramme for lerretet så velger man selv om en vil ha den eller ikke. En kan kjøpe bare lerret eller ferdig montert på ramme. Og nei, går man til rammeverksted så er ikke rammene billige. Derfor er det spesielt bra dette med september tilbud(halv pris på ramma).

Lenke til kommentar
Jeg betalte 100 kroner pr. bilde i 50x70 format hos japan photo for en stund siden. Her var vell minste prisen 450 kr.

Og på de andre alternativene så steg jo prisene meget drastisk.

De bør nok senke prisnivået noe tror jeg hvis dette skal selge...

 

:hmm:

6817690[/snapback]

 

Hvordan ble kvaliteten? Men du må vel regne med å kjøpe til en ramme til disse, dersom du har tenkt å henge de på veggen? Rammen er jo ikke akkurat gratis, mens de fra allkopiprivat er jo ferdig på lerret. Eller er det jeg som missforstår noe her nå?

6817714[/snapback]

 

Kvaliteten ble bra den. Jeg kan selvfølgelig ikke måle mot kvaliteten som allkopi leverer her, men jeg var ihvertfall fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...