Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 finner ikke ut hvilket quest jeg må gjøre for å være klar til onyxia. noen som kunne hjulpet meg litt der? eventuelt linke questet til thottbot eller noe ville vært fint cheers
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 opps det var en lignende post litt ned med svar:) sorry for denne posten og ja jeg vet jeg kunne brukt øynene litt bedre
FredrikFtw Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Tror du får første quest fra Thrall. Men er ikke sikker.
StarGazer Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Starter med http://www.thottbot.com/?qu=4903 into LBRS - Kill 3 bosses (Wyrm, Omokk, Voone) Orgrimmar - Talk to Thrall Into UBRS - Kill Rend Orgrimmar - Listen to Thrall Desolace - Talk to Rexxar Western Plaguelands - Talk to Myranda the Hag Into UBRS - Collect 20 Black Dragonspawn Eyes Western Plaguelands - Turn in to Myranda the Hag Dustwallow Marsh - Emberstrife's Den Winterspring - Skull of Scryer Swamp of Sorrows - Skull of Somnus Tanaris - Skull of Chronalis Wetlands - Skull of Axtroz Desolace - Talk to Rexxar Into UBRS - Kill Drakkisath Desolace - Return to Rexxar (GET KEY!)
dnthalhuk Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Warlord finner du Kargath. Han står øverst i tårnet og har ikke ! over seg.
eirikholst89 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 HUH! slipper horde hele BRD delen!!?? som ally har jeg fått et hat forhold til here instancen bare pga den quest chainen. hver gang jeg tenker på hvor mange LFG Jail break jeg har skrevet gir meg gåsehud
Freak627 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 HUH! slipper horde hele BRD delen!!?? som ally har jeg fått et hat forhold til here instancen bare pga den quest chainen. hver gang jeg tenker på hvor mange LFG Jail break jeg har skrevet gir meg gåsehud 6820764[/snapback] Du er ikke den eneste BRD er det dårligste, og mest kjedelige instance i hele spillet
World Of Warcraft Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 HUH! slipper horde hele BRD delen!!?? som ally har jeg fått et hat forhold til here instancen bare pga den quest chainen. hver gang jeg tenker på hvor mange LFG Jail break jeg har skrevet gir meg gåsehud 6820764[/snapback] Du er ikke den eneste BRD er det dårligste, og mest kjedelige instance i hele spillet 6821029[/snapback] tror horde delen er kjipere enn alliance delen
FredrikFtw Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Hva er så ille med BRD delen? Tok den delen på noen få timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå